Gå til innhold

"Hvis vi møtes, ender det i utroskap " sa han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg tør ikke treffe deg...jeg er så redd for at jeg kommer til å være utro ". 

Hvis en gift mann hadde sagt dette til deg, hvordan hadde du tatt det?

Jeg har en veldig god mannlig, gift venn, som jeg har møtt en del i jobbsammenheng (alltid med andre til stede). 

Jeg er tiltrukket av han og han har sagt han syns jeg er vakker og at han er blitt betatt av meg. 

Ved en anledning nylig var det snakk om at vi skulle treffes for å snakke gjennom noe jobbrelatert og jeg foreslo at siden vi bor i nærheten av hverandre, kunne vi jo gå en tur sammen og prate samtidig? 

Han sier da at han tør ikke treffe meg fordi han er så redd det ender i utroskap! Jeg ble lettere sjokkert over tankene hans og sa "hva mener du?".. Han svarer"vi kommer til å få lyst til holde rundt hverandre, ta på hverandre og snakke litt intimt sammen...og så vil det utvikle seg til flere treff og bli mer og mer fysisk..og jeg kan ikke være utro ".

Jeg har IKKE antydet eller sagt noe som helst mer enn at jeg er tiltrukket av han også. Dette sa jeg da han erkjente at han er betatt av meg for noen uker siden. 

Det skal nevnes at jeg er 38. Han er 55. 

Hva er det han tenker, mener og egentlig sier? Jeg forstår faktisk ikke. 

Han har altså sagt nei til å treffes med denne begrunnelse. Forstår det ikke. 

Anonymkode: a5f73...408

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er kåt. Verre er det ikke.

Hvorfor gidder du å flørte med en gift mann? Har du ikke mer selvrespekt?

• Liker 28
Skrevet

Tror du forstår veldig godt hva han mener, hvis du bare vil.

Vis respekt!

Anonymkode: 77321...f14

• Liker 25
Skrevet

Forstår du ikke at han er redd for å være utro? 

Dere har begge sagt at dere er tiltrukket av hverandre, og derfor er det mye enklere for en av dere å trampe godt over streken. 

Applaus til han som har vett til å holde jobb til jobb, og ikke vannet gresset på andre siden av gjerdet. 

Du derimot, bør vanne gresset ditt hjemme og ikke være med han om det ikke er jobb relatert i jobb sammenheng. 

Anonymkode: ca3f0...450

• Liker 20
Skrevet

Jeg har ingen intensjon om å være utro med en fyr bare fordi jeg syns han er flott. 

Jeg er faktisk sjokkert og undrer meg over at tankene hans har gått så langt?! Kunne ikke falt meg inn å gjøre noe som helst med en gift mann så legg vekk fordommene! Er ikke ute etter han i det hele tatt! Var kanskje litt naiv når jeg foreslo å møtes da... My mistake. 

Syns bare det er rart at han ikke kan "styre seg" tydeligvis?? 

Ts

• Liker 2
Skrevet

Jeg er forøvrig singel og har ikke noe gress å vanne. 

Ts

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, inkasso30 skrev:

Han er kåt. Verre er det ikke.

Hvorfor gidder du å flørte med en gift mann? Har du ikke mer selvrespekt?

Har ikke flørtet med han. Det er uansett ikke tema her. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Hva er vanskelig å forstå? Dere er tiltrukket av hverandre og han er en umoralsk kåting som ikke nøler på å være utro om han først står i situasjonen hvor det er fysisk mulig, derfor holder han seg unna å treffe deg. 
Hiv vann på dette bålet med en gang og bryt kontakten før det ender i tragedie for dere alle, deg, han, og den uskyldige stakkars konen hans! 

Anonymkode: 270cd...622

• Liker 9
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Haha.

Hvorfor prøver du å treffe ham på tomannshånd?

Jeg skjønner at du blir trigget av at han gir deg oppmerksomhet, men hvorfor vil du nedverdige deg selv?

Er det ingen andre menn du kan flørte med?

Endret av inkasso30
  • Liker 12
Skrevet

Ta det som et gedigent kompliment! Det hadde jeg gjort! 

Han er kanskje mer enn betatt og har samtidig lyst på deg. Han har jo tenkt seksuelle tanker om deg og prøver så godt han kan å stå imot. Møtes dere så er han redd han vil komme til å prøve seg på deg. 

Skrevet

Hva er tema da? Hva er det å forstå? Han er redd for at dere har sex, han er kåt. 

Anonymkode: e8914...ce3

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen intensjon om å være utro med en fyr bare fordi jeg syns han er flott. 

Jeg er faktisk sjokkert og undrer meg over at tankene hans har gått så langt?! Kunne ikke falt meg inn å gjøre noe som helst med en gift mann så legg vekk fordommene! Er ikke ute etter han i det hele tatt! Var kanskje litt naiv når jeg foreslo å møtes da... My mistake. 

Ts

Hvorfor skal han utfordre skjebnen? 

Jeg synes det er kjempe bra og helt riktig av han å avslå deg. Han som er gift skal og burde ikke tilbringe noe tid mer enn han absolutt må med ei han tiltrekkes av. 

Så ikke tenk mer over det, og la han være i fred, og du burde holde deres forhold profesjonelt. 

Anonymkode: ca3f0...450

• Liker 15
Skrevet

Og du er hvor kort i topplokket?

Han fisker, eventuelt avviser deg.

Hn vil enten at du skal overtale han til at det er greit at du er elskerinnen, eller, så vil han faktisk ikke treffe deg fordi han har lyst til å ha sex med deg.

Det er ikke så mye mer enn det.

Hadde han hatt reelle følelser hadde han ikke brukt begrepet «utro», det siktes til sex her. Ikke noe mer.

Dette hadde jeg tolket som en høflig måte å spørre indirekte om jeg var åpen for et seksuelt forhold, hvor han ønsker å skjule litt ærlig rent utroskap.

Anonymkode: bec36...53c

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Hvorfor skal du møte en gift mann på tomannshånd? 

Skjerp deg, herregud.

Du virker ekkel og desperat.

• Liker 9
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Han fisker, eventuelt avviser deg.

Hn vil enten at du skal overtale han til at det er greit at du er elskerinnen, eller, så vil han faktisk ikke treffe deg fordi han har lyst til å ha sex med deg.

Dette.

• Liker 7
Skrevet

Syns igrunn det er smart av ham å holde avstand. Han stoler ikke på at han selv eller du skal holde dere i skinnet, men han har faktisk ambisjoner om å holde seg på den riktige siden. Og ikke lage noe tull hverken for sitt eget privatliv eller jobbliv

Litt teit av ham å fyre deg på med å fortelle hvor lyst han har på deg da. Det farger jo tydeligvis den profesjonelle relasjonen deres, han synssikkert positiv oppmerksomhet er stas og soler seg litt i at en såpass ung dame som deg er interessert i en gammal knark. 

Mange men syns det er stas og blir skikkelig stolte når de klarer å ha draget på noen som er 15 år yngre.  Det er jo ego -mat for dem.

Anonymkode: 780c9...110

• Liker 7
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er forøvrig singel og har ikke noe gress å vanne. 

Ts

Du har allikevel et ansvar for hva slags umoral du bidrar til. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Å fortelle at du er tiltrukket av han, og å ta i mot komplimenter og vite at han er tiltrukket av deg, for deretter å invitere han til å gå en tur, og å bygge det du ser på som et nært vennskap, er flørting når dere er tiltrukket av hverandre. 

Anonymkode: 270cd...622

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg tør ikke treffe deg...jeg er så redd for at jeg kommer til å være utro ". 

Hvis en gift mann hadde sagt dette til deg, hvordan hadde du tatt det?

Jeg har en veldig god mannlig, gift venn, som jeg har møtt en del i jobbsammenheng (alltid med andre til stede). 

Jeg er tiltrukket av han og han har sagt han syns jeg er vakker og at han er blitt betatt av meg. 

Ved en anledning nylig var det snakk om at vi skulle treffes for å snakke gjennom noe jobbrelatert og jeg foreslo at siden vi bor i nærheten av hverandre, kunne vi jo gå en tur sammen og prate samtidig? 

Han sier da at han tør ikke treffe meg fordi han er så redd det ender i utroskap! Jeg ble lettere sjokkert over tankene hans og sa "hva mener du?".. Han svarer"vi kommer til å få lyst til holde rundt hverandre, ta på hverandre og snakke litt intimt sammen...og så vil det utvikle seg til flere treff og bli mer og mer fysisk..og jeg kan ikke være utro ".

Jeg har IKKE antydet eller sagt noe som helst mer enn at jeg er tiltrukket av han også. Dette sa jeg da han erkjente at han er betatt av meg for noen uker siden. 

Det skal nevnes at jeg er 38. Han er 55. 

Han har altså sagt nei til å treffes med denne begrunnelse. Forstår det ikke. 

Til tross for at den gamle geita nærmer seg pensjonsalderen, har han åpenbart ikke klart å erverve mye klokskap. Som ordtaket sier: visdommen kommer som regelen med alderen, men noen ganger kommer alderen helt alene. Han høres totalt blåst ut.

Anonymkode: 4258d...5f1

• Liker 2
Skrevet

Uttalelse på nivå med et barn. Er gubben undersøkt for demens?

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til tross for at den gamle geita nærmer seg pensjonsalderen, har han åpenbart ikke klart å erverve mye klokskap. Som ordtaket sier: visdommen kommer som regelen med alderen, men noen ganger kommer alderen helt alene. Han høres totalt blåst ut.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uttalelse på nivå med et barn. Er gubben undersøkt for demens?

Hvorfor så krass? Hvorfor mener du han er blåst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...