AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Det er en mann jeg har begynt å date. Vi har hatt sex kun et par ganger til nå. Men sexen er veldig dårlig. Nå skal jeg ikke skylde alt på han. Kan begynne med å si at jeg ikke er verken flink eller glad i å være på toppen. Liker ikke å bli sett på sånn i den settingen og så er jeg rett og slett bare ikke flink til det. Og jeg syntes det er vanskelig. Og når han skal være den som beveger seg så gjør han det veldig seint. Han sier han blir sliten hvis han gjør det fortere. Men jeg får ikke noe særlig ut av den sexen vi har hatt til nå. Når det bare blir gjort både forsiktig og seint, så kommer jeg ikke. Jeg "trenger" at det blir gjort fortere og/eller hardere. Eller ihvertfall med en rytme om det gir mening 😅jeg vet ikke hvor mye erfaring han har med sex fra før, men virker kanskje som om det ikke er så mye. dette gir meg ikke så mye. Noen som har samme erfaring eller har noen tips? Han er forresten 31 hvis det spiller noen rolle Anonymkode: b04d5...c44
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 Jeg har ikke tid til dårlig sex så er den dårlig mer enn to ganger leter jeg etter ny partner. Det er mitt tips Anonymkode: b2cce...997 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #3 Skrevet 21. februar 2019 Hvis han blir sliten må han trene så han får opp kondisen. Han er rett og slett i dårlig form. Hvis det ellers er elendig så må du fortelle han hvordan du vil ha det og se om det hjelper. Anonymkode: fd9da...4d7 3
IssaKnife Skrevet 21. februar 2019 #4 Skrevet 21. februar 2019 Jeg foreslår at dere prater sammen om hvordan dere liker det, i en nøytral setting (ikke under eller etter dere har hatt sex). Hvis han blir så sliten bør han kanskje gjøre noe med formen, kanskje dere kan trene litt sammen? Jeg tror at med kommunikasjon og god vilje fra dere begge til å finne ut av det så vil det løse seg med tiden. Man blir jo også etter hvert mer komfortabel, og kanskje du kan utfordre deg selv litt med å prøve å være på litt på topp sånn at det ikke bare er han som må "jobbe". Hvis dere ikke klarer å få til et sexliv dere begge er fornøyde og tilfredse med må du/dere kanskje ta en vurdering på om du kan leve med at dere er seksuelt imkompatible, eller om det er på tide å gå videre. Viktigheten av sex i et forhold er utrolig forskjellig fra person til person så jeg tenker at du må finne ut hvor viktig det er for deg.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 TS her Men det er så merkelig. For han spiller av og til fotball på fritiden og han liker å sykle lange turer. Så der er han jo ikke i dårlig form. Men det er kanskje ikke å lett å sammenligne det med det? 🤔 Anonymkode: b04d5...c44
Pillow of Dragon Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en mann jeg har begynt å date. Vi har hatt sex kun et par ganger til nå. Men sexen er veldig dårlig. Nå skal jeg ikke skylde alt på han. Kan begynne med å si at jeg ikke er verken flink eller glad i å være på toppen. Liker ikke å bli sett på sånn i den settingen og så er jeg rett og slett bare ikke flink til det. Og jeg syntes det er vanskelig. Og når han skal være den som beveger seg så gjør han det veldig seint. Han sier han blir sliten hvis han gjør det fortere. Men jeg får ikke noe særlig ut av den sexen vi har hatt til nå. Når det bare blir gjort både forsiktig og seint, så kommer jeg ikke. Jeg "trenger" at det blir gjort fortere og/eller hardere. Eller ihvertfall med en rytme om det gir mening 😅jeg vet ikke hvor mye erfaring han har med sex fra før, men virker kanskje som om det ikke er så mye. dette gir meg ikke så mye. Noen som har samme erfaring eller har noen tips? Han er forresten 31 hvis det spiller noen rolle Anonymkode: b04d5...c44 Altså er bare helt passiv å bare ligger der? Du høres ut som dårlig sex 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #7 Skrevet 22. februar 2019 Går det ikke an å spørre om han kan være på toppen da? Høres egentlig ut som dere begge er uerfarne (ikke nødvendigvis i antall sexpartnere, men når det gjelder å utforske ulike stillinger.) Her trengs det trening fra begges side, så jeg syns det blir litt feil hvis du skal droppe han fordi han er dårlig i den stillingen, når det samme er tilfelle for deg selv. Det er ikke nødvendigvis slik at man må ligge med en som er god/erfaren for å bli det selv, to uerfarne/ikke så gode kan også finne ut av det sammen. Anonymkode: 2c2b8...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #8 Skrevet 22. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det ikke an å spørre om han kan være på toppen da? Høres egentlig ut som dere begge er uerfarne (ikke nødvendigvis i antall sexpartnere, men når det gjelder å utforske ulike stillinger.) Her trengs det trening fra begges side, så jeg syns det blir litt feil hvis du skal droppe han fordi han er dårlig i den stillingen, når det samme er tilfelle for deg selv. Det er ikke nødvendigvis slik at man må ligge med en som er god/erfaren for å bli det selv, to uerfarne/ikke så gode kan også finne ut av det sammen. Anonymkode: 2c2b8...f8c TS her Jeg har ikke sagt at jeg har tenkt å droppe han. Og ja jeg er dårlig selv. Men jeg vet det. Jeg vet ikke om han selv vet at han er dårlig. Vet ikke helt hvordan jeg best mulig kan gå frem med å snakke om dette med sexen da jeg ikke vil såre han. Jeg bare lurer på om noen har noen tips Anonymkode: b04d5...c44
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #9 Skrevet 22. februar 2019 Du får droppe ham TS. Klarer du ikke å kommunisere med en mann så bør du ikke være i det forholdet heller. Anonymkode: aaa4d...7c0 3
Skogshuldra Skrevet 22. februar 2019 #10 Skrevet 22. februar 2019 Altså, sex med ny partner vel sjelden "høydare" de første gangene uansett, inntil man lærer hverandre å kjenne litt mer. Og kommunikasjon - kommunikasjon - kommunikasjon! Og litt tålmodighet. Har inntrykk av at det skorter på begge deler hos veldig mange; alt skal være perfekt, Hollywood-film og stjerneskudd-orgasmer fra første stund. That ain't the real life.
jabx Skrevet 22. februar 2019 #11 Skrevet 22. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her Jeg har ikke sagt at jeg har tenkt å droppe han. Og ja jeg er dårlig selv. Men jeg vet det. Jeg vet ikke om han selv vet at han er dårlig. Vet ikke helt hvordan jeg best mulig kan gå frem med å snakke om dette med sexen da jeg ikke vil såre han. Jeg bare lurer på om noen har noen tips Anonymkode: b04d5...c44 Gi ham oppmuntring når han gjør noe bra? Eller hva med å si "ta meg hardere" eller lignende? Altså ikke gjør en stor samtale av det, men kom med noe der og da? 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #12 Skrevet 22. februar 2019 Er nok ikke at han blir sliten som er problemet, men at han kommer for fort om farten øker. Noen menn syns dette er flaut å snakke om og pakker det gjerne inn i andre forklaringer før de blir nødt å innrømme det. Jeg er veldig lav så det er ekstra vanskelig for meg å ri, men det funker bra om mannen jukker mens han ligger under meg, da lener jeg meg på han og slikker halsen hans etc, ting som stimulerer og holder han kåt. Anonymkode: 851fb...ef3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #13 Skrevet 22. februar 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok ikke at han blir sliten som er problemet, men at han kommer for fort om farten øker. Noen menn syns dette er flaut å snakke om og pakker det gjerne inn i andre forklaringer før de blir nødt å innrømme det. Jeg er veldig lav så det er ekstra vanskelig for meg å ri, men det funker bra om mannen jukker mens han ligger under meg, da lener jeg meg på han og slikker halsen hans etc, ting som stimulerer og holder han kåt. Anonymkode: 851fb...ef3 en fulltreffer! Anonymkode: eeb49...22d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #14 Skrevet 22. februar 2019 6 timer siden, jabx skrev: Gi ham oppmuntring når han gjør noe bra? Eller hva med å si "ta meg hardere" eller lignende? Altså ikke gjør en stor samtale av det, men kom med noe der og da? Jeg har sagt det flere ganger under sexen "kan du gjøre det litt hardere?" men da sier han bare at han blir sliten TS Anonymkode: b04d5...c44
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #15 Skrevet 22. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er nok ikke at han blir sliten som er problemet, men at han kommer for fort om farten øker. Noen menn syns dette er flaut å snakke om og pakker det gjerne inn i andre forklaringer før de blir nødt å innrømme det. Jeg er veldig lav så det er ekstra vanskelig for meg å ri, men det funker bra om mannen jukker mens han ligger under meg, da lener jeg meg på han og slikker halsen hans etc, ting som stimulerer og holder han kåt. Anonymkode: 851fb...ef3 Han sliter med å komme, så er ikke det som er problemet TS Anonymkode: b04d5...c44
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #16 Skrevet 22. februar 2019 Handler ikke om kondis hvis han ikke orker å gjøre det fortere/hardere. Vi menn gjør det fort og hardt fordi instinktene tar over, man kjenner på en enorm trang til å øke øke øke. Når man kommer inn i den sonen glemmes alt som heter melkesyre og puls. Anonymkode: 00ca4...d5d 1
jabx Skrevet 22. februar 2019 #17 Skrevet 22. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sagt det flere ganger under sexen "kan du gjøre det litt hardere?" men da sier han bare at han blir sliten TS Anonymkode: b04d5...c44 Prøv mer oppmunting enn klaging. "Å jaaaaaa, hardere, hardere, ta meg hardere" eller noe slikt. Litt klisje, men høres vel litt bedre ut enn "faen så kjedelig dette er, klarer du virkelig ikke å ta meg litt hardere?"... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå