Gå til innhold

Er det innenfor å gi bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en del fint brukte bher jeg ikke greier å putte i Fretex konteineren. Er det innenfor å gi det bort på Finn eller en organisasjon som trenger klær? Bhene er av dyre merker, mange av de er nesten ikke brukt pga. vektøkning. Er snakk om dyre merker, siden det bher i større cup størrelser. Vil ikke ha noe for de, kun eventuelt frakt. Er snakk om en stor plastkasse i diverse størrelser.

Er det innenfor?

Anonymkode: 1bbb1...718

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke innafor å gi bort undertøy.

Anonymkode: cf778...5ba

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

bher er helt ok å gi bort

Anonymkode: 50e98...62b

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bhene er av dyre merker, mange av de er nesten ikke brukt pga. vektøkning.

Jeg ville spart de i tilfelle jeg går ned i vekt :trene:

Anonymkode: f7a70...ef7

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en vesentlig forskjell på bh og truse, veldig vesentlig! 

• Liker 7
Skrevet

Selvsagt er det helt innafor. Om ingen vil ha det så gir du det til Fretex. 

• Liker 5
Skrevet

Litt usikker på om Fretex tar inn bh'er for å gi videre.. Så ville nok vurdert å selge de eller gi de bort på finn.

Om noen mener det er ekkelt med brukt BH.. hva med når jeg ikke bruker BH?! Er det da ekkelt å selge/gi bor en topp/genser?!

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del fint brukte bher jeg ikke greier å putte i Fretex konteineren. Er det innenfor å gi det bort på Finn eller en organisasjon som trenger klær? Bhene er av dyre merker, mange av de er nesten ikke brukt pga. vektøkning. Er snakk om dyre merker, siden det bher i større cup størrelser. Vil ikke ha noe for de, kun eventuelt frakt. Er snakk om en stor plastkasse i diverse størrelser.

Er det innenfor?

Ja. Mange både gir bort og selger bh-er  gjennom Finn https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?q=bh&sort=3

Anonymkode: f7a70...ef7

• Liker 1
Skrevet

Da blir det å gi de bort på Finn til noen som trenger de :) Litt synd å skulle gi de til Fretex for resirkulering, når de kan komme til nytte for noen.

TS

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da blir det å gi de bort på Finn til noen som trenger de :) Litt synd å skulle gi de til Fretex for resirkulering, når de kan komme til nytte for noen.

TS

Prøv på finn/Facebook først, selge til en lav pris eller gi bort. 

• Liker 1
Skrevet

Du kan fint gi bort BHer så lenge de er lite brukt og ikke ser synlig slitt ut. 

Kanskje du kan gi bort BHene til et krisesenter?  De trenger klær og utstyr til kvinner og barn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...