AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Hei! Vi har brukt 10 mnd på å bli gravide, før der brukte vi hoppe av i svingen litt uforsiktig. Vi har et barn fra før. Har på følelsen at noe er galt, og jeg kan ikke lenger få barn. Er det mulig å bli infertil etter en fødsel? Jeg har ingen smerter, ingen plager, får mensen og eggløsningssymtomer..Men har ikke testet om det faktisk er eggløsning. Jeg har vært plaget med litt store cyster en gang i ny og ne, men har ikke kjent noe særlig til det etter sist svangerskap... Fyller 29 snart, kan det være alderen? Anonymkode: 6aa1c...bef
absinthia Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 Dra til lege og få målt hormonnivåene som har med fruktbarhet å gjøre. Antagelig er det ingenting i veien, av og til tror jeg bare at det tar litt tid. Jeg gjorde dette nylig, fordi jeg hadde et lite håp om at jeg kanskje slapp å bruke prevensjon lenger, selv om jeg fikk minstebarnet da jeg var 42, - men neida, her var alt på topp ( er ikke sikker på om jeg skal si dessverre eller om jeg skal være litt stolt) og jeg er snart 46, så jeg regner med at det ikke er alderen din som er i veien.
timbar Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 Desverre tror jeg du har rett i at man plutselig kan bli under til, har en venninne som fikk barn ( uplanlagt) da hun og samme mann skulle prøve og få flere klaffet det ikke. Legene fant aldri forklaring og hun gikk gjennom 3 Ivf forsøk med negativt resultat. Til slutt valgte de og adoptere isteden. Men ja merkelig greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå