Gå til innhold

Dirty John på Netflix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis noen popper innom denne tråden, og fortsatt ikke har sett serien, så kan podcasten Dirty John også anbefales! Historien er fortalt på en spennende måte og inneholder intervjuer av de som var med :) 

Anonymkode: 0e8e1...35b

• Liker 3
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis noen popper innom denne tråden, og fortsatt ikke har sett serien, så kan podcasten Dirty John også anbefales! Historien er fortalt på en spennende måte og inneholder intervjuer av de som var med :) 

Anonymkode: 0e8e1...35b

Enig! Jeg syns det var mer nyttig å høre podcasten hvor de intervjuet de ekte personene som Netflix-serien er basert på. Det var som en god, spennende LA-noir.

Anonymkode: 23feb...523

Annonse

17 hours ago, AnonymBruker said:

Er det bare jeg som synes at døtrene til Debra er dårlige skuespillere?

Anonymkode: c1936...78a

Jeg syns de virket litt malplasserte i serien på en måte. Men samtidig virker Deb som en litt dårlig skuespiller i den og, det er hun egentlig ikke, men hun imiterer hvordan Deb er i virkeligheten, kanskje det samme gjelder døtrene?

Anonymkode: 18f81...54f

• Liker 2
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns de virket litt malplasserte i serien på en måte. Men samtidig virker Deb som en litt dårlig skuespiller i den og, det er hun egentlig ikke, men hun imiterer hvordan Deb er i virkeligheten, kanskje det samme gjelder døtrene?

Jeg irriterte meg over at Deb var så fordømt naiv gjennom hele serien. Men etterhvert kom jo det frem at hun spilte med på slutten, for å ikke vekke mistanke.

Jeg syns ikke døtrene spilte dårlig. Til å begynne med så syntes jeg det, men de var vel typisk bortskjemt California-tenåringer med pipestemme. Hvis man ser på instakontoen til Terra så er hun lik skuespilleren som spilte henne også i måten hun snakker på.

Anonymkode: 21888...eff

• Liker 3
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg irriterte meg over at Deb var så fordømt naiv gjennom hele serien. Men etterhvert kom jo det frem at hun spilte med på slutten, for å ikke vekke mistanke.

Jeg syns ikke døtrene spilte dårlig. Til å begynne med så syntes jeg det, men de var vel typisk bortskjemt California-tenåringer med pipestemme. Hvis man ser på instakontoen til Terra så er hun lik skuespilleren som spilte henne også i måten hun snakker på.

Spoiler

Og ikke minst var hu naiv eller skal jeg si litt ødelagt i synet på menn og forhold siden hu var vokst opp med en mor som mente at det eneste som betydde noe var at mannen elsket deg, og valgte sin datters morder over sin døde datter, vitnet for han i retten og sånt 😶

• Liker 1

Syntes serien ble litt platt og for hollywood. Serien hadde potensiale til å bli en mørk perle, men de ødela det med glamour etter min mening. Hun som spiller den yngste søstra er egentlig en veldig dyktig skuespiller og hun er knallgod i Ozark.

Anonymkode: 92c64...48c

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Og ikke minst var hu naiv eller skal jeg si litt ødelagt i synet på menn og forhold siden hu var vokst opp med en mor som mente at det eneste som betydde noe var at mannen elsket deg, og valgte sin datters morder over sin døde datter, vitnet for han i retten og sånt 😶

Enig! 

Sjokkert over moren til Debra. Jeg gadd ikke å Google, men var den delen av historien sann, altså? Med søsteren og at moren tilga svigersønnen?

• Liker 2

Annonse

På 21.2.2019 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de var veldig gode. Synes heller Debra og John var mer «blasse». 

Anonymkode: e7f3e...fda

• Liker 2
På 21.2.2019 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Døtrene og Debra selv er alle dårlige skuespillere! Ødelegger serien.  

Endret av tirben
  • Liker 2
Annonse
13 hours ago, AnonymBruker said:

Enig! 

Sjokkert over moren til Debra. Jeg gadd ikke å Google, men var den delen av historien sann, altså? Med søsteren og at moren tilga svigersønnen?

Ja, det skjedde i virkeligheten 😳

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...