Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Idag så jeg på en serie jeg ikke har sett på to år. Noen som vet hvorfor Jen døde? hva grunnen var? Var jo tydeligvis siste episode :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke en eller annen som druknet etter er en fyllefest i en episode....? Tror kanskje det var Jen... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun døde på sykehuset, men jeg vet ikke hvordan. Druknet i hvert fall ikke.

Skrevet
Hun døde på sykehuset' date=' men jeg vet ikke hvordan. Druknet i hvert fall ikke.[/quote']

OKAY... :roll:

Gjest tøydukke anna ikke innlog
Skrevet

I den siste episoden har det gått noen år siden sist og vennene møtes igjen. Det viser seg da at Jen har fått en dødelig hjertelidelse og dør altså i denne episoden.... :-(

Skrevet

begynte å grine da jeg så nest siste episode i går, og fortsatte hulkinga i dag. makan til trist slutt. snufs.

Gjest Madeline
Skrevet
begynte å grine da jeg så nest siste episode i går' date=' og fortsatte hulkinga i dag. makan til trist slutt. snufs.[/quote']

Er det ikke typisk. Når de ikke vil fortsette å spille inn flere episoder, så er det bare å la noen av hovedrolleinnehaverne dø.

Skrevet

jeg synes godt de kunne hatt litt happy ending, altså. å la jen dø fra sin ett år gamle datter på grunn av hjerte-/lungesykdom.... nei, fytti. det ble for mye for meg. men så jeg lever meg kanskje litt for lett inn i disse seriene da... jeg begynte tross alt å grine til 90210 en gang... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jen død og ett-år gammel datter?

Her har jeg gått glipp av mange sesonger skjønner jeg.

Kan noen oppdatere meg på hvordan det går med Dawson og Joey?

Gjest shoegal i.i.
Skrevet

det ble ikke dem. det ble joey og pacey til slutt, men alle tre var gode venner i siste episode.

Gjest gjest1
Skrevet

Skjønner det er mye jeg ikke har fått med meg her.

Når gikk siste episoden på tv egentlig??

Dawson da? Ble han en berømt regissør til slutt??

Gjest Anonymous
Skrevet

hæææ??? er det snakk om den serien som går nå på ettermiddagene tv 3 kl 16??? ja dawson creek men den har jeg da fått med meg. ja så ikke de siste dagene da.. men gikk siste episode her nå? oiiiiiii

Skrevet
Skjønner det er mye jeg ikke har fått med meg her.

Når gikk siste episoden på tv egentlig??

Dawson da? Ble han en berømt regissør til slutt??

siste episode gikk i går... hulk... :cry:

og til tross for mye fælt ellers i episoden, så det ut til at dawsons lyktes til slutt. det sluttet i alle fall med at han fortalte pacey og joey at han hadde fått en avtale med spielberg. så det virket jo lovende :)

Skrevet

Gud, så snodig ! Så også tilfeldigvis litt av Dawson Creek i går, og lurte på hvorfor Jen døde. Flott at det finns et forum hvor man får svar på det meste !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...