AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Jeg tenker at jeg kanskje må få meg en ff. Har én i tankene som jeg hadde crush på i mange år men grunnet forholdet mitt ikke gjorde noe med. Mistenker at det var litt gjensidig spenning fra hans side også. Er det noen som har fått til noe slikt med en tidligere god bekjent? Hvordan gikk du fram ? Vi har ikke kontakt idag. Men håper på å treffe han på byen en gang og ta han med storm.. Men sånn generelt. Hvordan avklares slikt ? Er helt fersk i sånt .. vil holde meg unna ons Anonymkode: bc072...1a1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 Ikke lurt å velge en du har hatt crush på eller kan få følelser for. Fuck friend skal være kun venne følelser. Jeg tok kontakt med en gammel sexpartner av meg som det ikke ble noe mer med den gang siden følelsene manglet, spurte bare hvordan det gikk og om han var keen på å møtes og han skjønte hva det gikk i og sa ja så begynte vi å ha sex fast igjen. Anonymkode: d05af...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #3 Skrevet 21. februar 2019 Møte en på byn som jeg viste hvem var som bor i nærheten. Ingen følelser pga alder og at det ikke kan bli noe. Droppet en annen mann da pga han ikke var interessert i annet enn sex (ikke hatt sex med han). Han kunne jeg ikke hatt et sånt forhold til pga jeg er betatt og liker. Anonymkode: 7d4ff...4f2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #4 Skrevet 21. februar 2019 Ja, ikke velg noen du er betatt av iallefall, har fått inntrykk av at menn gjerne velger de styggeste damene for den type sex (for å unngå følelser). Forstå det den som kan. Anonymkode: eb3f9...e53
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5 Skrevet 21. februar 2019 Ikke velg noen du kjenner fra før eller er/har vært betatt av. Hele greia med ff er at man ikke har følelser for hverandre. Det er kun sex. Jeg har hatt noen ff opplegg de siste årene. En var en kollega, en var en ex (blir bare rot. Drop det), og en søkte jeg etter på et sex side på nett. Han jeg har nå er også fra en sex side.. Funker kjempe fint. Det er ingen forvirring og begge er fornøyd Anonymkode: c61c0...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 Jeg er mann. Kjente henne fra før. Begge single. Var på gjennommreise i hennes by og ble tok kontakt. Vi avtalte at jeg skulle overnatte. Hun hadde vannseng og spurte om jeg ville prøve den sammen med henne. Jeg hadde iallefall ingen planer om sex.. Husker ikke nøyaktig hva som skjedde, men det endte med at vi kledde av hverandre og koste oss skikkelig, bortsett fra at vi ikke hadde samleie. Etter den gangen ble det flere helgebesøk. Vi gikk turer, lagde/spiste mat sammen og hadde etterhvert samleie når vi var klare for det. Ingen følelser involvert. Anonymkode: c9517...688
Katten.2.0 Skrevet 22. februar 2019 #7 Skrevet 22. februar 2019 Tinder. Også er det vanlig å finne ut av hva begge parter vil.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #8 Skrevet 22. februar 2019 Funnet mine på Tinder. Er ærlig med en gang hva jeg er ute etter, så slipper man misforståelser. Om mannen ønsker mer, så dropper jeg han Anonymkode: 83178...bad 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #9 Skrevet 22. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Funnet mine på Tinder. Er ærlig med en gang hva jeg er ute etter, så slipper man misforståelser. Om mannen ønsker mer, så dropper jeg han Anonymkode: 83178...bad Og hvor gammel er du? Anonymkode: 5cdf7...148
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #10 Skrevet 22. februar 2019 Var lenge ff med exen. Han hadde også dame, men vi fortsatte å treffes ganske ofte. Anonymkode: 6ae2e...22a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #11 Skrevet 22. februar 2019 Du blir ikke ff med en du har crushet på. Da blir du ulykkelig forelska, eller kjæreste. Jeg har hatt tre ff-er. Den første traff jeg på dnt-tur. Den andre var en eks. Den tredje en kollega. Gikk aldri inn for å få ff. Hadde sex for sexen skyld eller datet, og så endte det med ff. Anonymkode: 8f9f2...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå