AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Eller må jeg ringe dem og be om et eget kort til den kontoen? Fant ingen info om det på nettsidene, og fikk ikke noe info da jeg opprettet kontoen på nett. Anonymkode: 2b108...1eb
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 Kanskje, men sannsynligvis ikke. Kanskje er det ikke mulig å ha kort knyttet til den kontoen. Det er umulig for oss å svare på når ikke du engang sier hvilken bank det gjelder. Anonymkode: c49e1...09a 1
asterix Skrevet 21. februar 2019 #3 Skrevet 21. februar 2019 Det kommer helt an på hva slags konto og hvilken bank det er snakk om. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #4 Skrevet 21. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller må jeg ringe dem og be om et eget kort til den kontoen? Fant ingen info om det på nettsidene, og fikk ikke noe info da jeg opprettet kontoen på nett. Anonymkode: 2b108...1eb Du får ikke automatisk tilsendt bankkort, men må bestille dette separat. Anonymkode: f4e12...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå