Gå til innhold

Mangler fotograf ! ! !

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Satan heller. Vi har vært for trege med å bestille fotograf så nå sitter vi her og vet ikke hva vi skal gjøre. Søren altså. Bryllupet er den 25. juni 2005 og det ender vel med at engangskameraene blir vår redning (ironi).

Noen gode råd å komme med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Da er det på tide å ringe rundt til venner og høre om noen kan dette faget.. amatørfotografer som noen kaller det. Det er utrolig hvem dine venner kjenner, slikt opplevde jeg i hvertfall det :-)

Gjest gjesta
Skrevet
Satan heller. Vi har vært for trege med å bestille fotograf så nå sitter vi her og vet ikke hva vi skal gjøre. Søren altså. Bryllupet er den 25. juni 2005 og det ender vel med at engangskameraene blir vår redning (ironi).

Noen gode råd å komme med?

Ringt alle som er på gule sider?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, bare de med gode referanser...

Skrevet

Jeg kjenner noen som brukte en fotograf i lokalavisa. Bildene ble kjempefine. Det går jo an å forhøre seg. :)

Skrevet

Hør med reklamefotografer også!

Skrevet

Eller freelance i avisene, mange av de som stiller opp mot litt ekstra cash! :)

Hvor skal bryllupet stå forresten, fikk en lapp i postkassen fra en fotograf rett utenfor Oslo (Leirsund, men som gjerne kommer til Oslo...tror det var nokså bra, og ikke så gale prisen heller - du kan jo ringe og høre!!! (hvis det er i aktuell rekkevidde da selvsagt!)

Fotograf Jonassen var det... www.fotografjonassen.no

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet at Christiane har en fotograf som de anbefaler videre.

Det er en ung dame som jobber som fotograf for seg selv og fordelen med henne er at du får alle negativene i ettertid! Det sparer du mye penger på.

Jeg har sett albumet hennes som ligger i brudesalongen. Hun virker kjempeflink!

S.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar!

Jeg er lokalisert i Olso, noe jeg ikke tror Christiane er?

Kom gjerne med flere forslag!!!

Skrevet
Takk for svar!

Jeg er lokalisert i Olso, noe jeg ikke tror Christiane er?

Kom gjerne med flere forslag!!!

Vet at Catchlight hadde ledig for bare en liten tid siden forresten, der kan du jo også høre... catchlight.no - samt at de er flere fotografer der vi skal ta våre bilder, så du kan jo sende en mail til dem også, eller!? www.studiovest.no

De kan jeg skryte opp i skyene gjennom venner og kjente som har brukt dem tidligere!!! Og de er veldig søte og hyggelige! :tommelsmil:

Skrevet

Jeg ville tatt en tur rundt til fotografene og tittet på bildene de har liggende. Det finnes nok mange bra som ikke blir skrytt opp i skyene hele tiden.

Ellers kan jeg anbefale Aina på Grorud fotosenter. Kjempedyktig. :)

Skrevet
Det finnes nok mange bra som ikke blir skrytt opp i skyene hele tiden.

:)

:Nikke:

Akkurat det er helt helt sant!!! :-)

Så ring gjerne til de i katalogen som ikke nødvendigvis er så anbefalt overalt heller!

Gjest Anonymous
Skrevet

Fotografen til Christiane holder til i Oslo området. Men hun reiser også rundt og følger bruden hele dagen!

S.

Skrevet

Vi skal ha Moment studio, www.moment.no, de er veldig flinke. Men kanskje ikke ledig?

Hva med å høre med Oslo Fotokunstskole?

Vet elevene der kan ta på seg oppdrag. Er en 2-årig skole, så hvis du får tak i de som har gått to år nå - så burde de kunne hjelpe deg! De finner sikkert en som er flink til å ta bilder av mennesker for deg. Og det burde jo også bli en del rimeligere enn vanlig fotograf???

http://www.oslofotokunstskole.com/

LYKKE TIL! :vinke:

Telefonnummeret er slettet i henhold til våre regler.

Misty (mod)

Skrevet

Ville bare titte innom igjen for å si at Fot. Jonassen høyst sannsynlig kan stille for fotografering 25. juni. De har egentlig holdt av datoen til ferie, men aller mest sannsynlig kunne de stille opp...så vet du det! :wink:

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet
Takk Vic og dere andre!

Hei, Flere venner av oss har brukt Moment Studio. De er utrolig flinke, og veldig hyggelige. De lager et fint bildeshow som du får på cd. Prøv dem!!! www.moment.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...