Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

he, he.....må le litt for meg selv :ler: - sendte inn en mms melding med bilde av meg selv, og skulle se hvilken kjendis jeg lignet mest på - fikk heather locklear opp som den jeg ligna mest på ( skal sies at en kompis av meg fikk det samme svaret.....) på 2. plass kom naomi watts, 3. Phoebe i friends, og 4. plass cameron diaz :)

tror det eneste vi har felles er at vi har blondt hår, og blå øyne :ler:

Noen andre som har forsøkt dette? og kanskje fikk samme svar :tunge1: - eller noen som har kommentert at dere ligner på en kjendis?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tidligere har jeg hørt at jeg er "en mørk Knut Nærum"

Høsten i fjor var såpass hektisk at jeg plutselig mistet endel kilo, og da mente derimot en ekskjæreste at jeg liknet på Jonas Gahr Støre.

Velg selv hvem som er kjekkest, og så kan vi si at jeg likner på han andre.

Skrevet

Har fått høre at jeg ligner Sandra Bullock. :-) Kanskje jeg skal prøve den MMS-greia og se om det stemmer?

Skrevet

ja, så det i et se og hør blad, i en av disse reklamene for diverse ringetoner, mms bilder osv...

Gjest Seleena
Skrevet

Dama i ica reklamen :ler:

Dessutan syntes bestemor at eg liknar Julie i hotel cæsar, og ein kamerat av meg meinar eg har augene til Angelina Jolie. Ehm. Dette blei jo ein salig blanding!

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg har hørt Jennifer Aniston :-) og Celine Dion :-(

Gjest gjest1
Skrevet

Dette er nesten litt flaut å si men det var flere som syns jeg lignet hun siste tv-3 bruden.....som jeg selvsagt ikke klarer å huske navnet på nå.

Gjest skindeep
Skrevet

Jeg har hørt av to Jody Foster (viss det er sånn det skrives) og av en Drew Barrymore.

Skrevet

har hørt fra flere at jeg ligner på jennifer aniston, men jeg synes egentlig det er litt flaut å si det "høyt"... :oops:

Skrevet

Hørt flere ganger at jeg ligner på Kari Traa :tunge1:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Noen som har link til side en kan sende inn bilde og få svar på hvilken kjendis en ligner på?

Gjest Formosiss
Skrevet

Både min kjære og hans stebror mener bestemt at jeg i enkelte situasjoner ligner Kirsten Dunst. Dèt tar jeg som et stort kompliment, siden jeg synes hun er pen - noe jeg er langt fra å være.

Skrevet

Jeg sendte et bilde av meg selv til et sånn et sted og fikk tilbakemelding om at jeg lignet på Elsa Lystad :ler:

Gjest seroxata
Skrevet

øøh, tør nesten ikke si dette, men jeg fikk høre jeg lignet på J-diva her ei gang :o vel og merke av en som var furten fordi jeg ikke ville ha han, men likevel...

oooh, den beste er jo at folk avogtil sier jeg ligner Bettie page! meget fornøyd med den ja :sjarmor:

Skrevet

Åsne Seierstad.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mange har sagt at jeg ligner en tjukk utgave av Erna Solberg.

Skrevet

Det var ei som mente jeg lignet på Lara Flynn Boyle en gang. Mon vite hva hun var ute etter.. :ler:

Man vel kanskje ha noen like trekk noen ganger, uten at helheten ligner så mye.

Skrevet
Mange har sagt at jeg ligner en tjukk utgave av Erna Solberg.
:hoho:

Ligner egentlig mest på meg selv, men det har blitt sagt at jeg ligner Kurt Cobain - vel mest pga. hår og ansiktshår.

Gjest LoisLane
Skrevet

Isabella Rosselini. Da jeg hadde kort hår, mente flere at jeg var sååå lik Sissek Kyrkjebø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...