BLOMSTERKVAST Skrevet 22. februar 2019 #21 Skrevet 22. februar 2019 Stakkar mann når han forstår hva han har gjort 😒Det skulle vært lov med tvungen innleggelse ,så mange tikkende bomber iblandt oss. Dette er ikke drap av ondskap ,men av en syk og ruset mann.
Drizzt Skrevet 22. februar 2019 #22 Skrevet 22. februar 2019 31 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev: Stakkar mann når han forstår hva han har gjort 😒Det skulle vært lov med tvungen innleggelse ,så mange tikkende bomber iblandt oss. Dette er ikke drap av ondskap ,men av en syk og ruset mann. Drap er drap med mindre det er i selvforsvar hvor man må berge eget liv. Han bør ikke få fritak eller lavere straff fordi han var rusmisbruker eller syk. 1
Gjest Made4u Skrevet 22. februar 2019 #23 Skrevet 22. februar 2019 8 timer siden, Honey Dew skrev: Du vet vel at når det gjelder Norge så gjør myndighetene ingenting før det er for sent Ting er litt tunggrodd i den forstand at politiske beslutninger kan gå litt tregt, viktige beslutninger mener jeg at det skulle gått litt fortgang i. Men generelt synes jeg at Norske politikere er fornuftige, de har bidratt til at Norge er verdens beste land å bo i, så en god del fornuftig beslutter dem... Hadde de fått opp tempoet i noen saker så hadde det vært helt topp. Nå er jeg en av dem som mener at noen av dem som faller mellom alle stoler skulle vært fanget opp, ikke fordi de er farlige da de færreste av dem er det (så er det fåtallet som er direkte farlig), mest trenger de å bli fanget opp for egen del og et fåtall bør samfunnet beskyttes mot. Selv mener jeg det er såpass viktig at det må satses mer på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå