AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Del Skrevet 21. februar 2019 Har fått to stikk eller bitt på oversiden av hånden. De kom bare plutselig i løpet av mandagen denne uken, så er usikker på når jeg fikk de, om det var natt eller dag. Klør og er litt hovent. Noen som har noen ide om hva slags bitt dette kan være? Anonymkode: 91e3b...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spegel Skrevet 21. februar 2019 #2 Del Skrevet 21. februar 2019 Ligner bitt av fuglelopper? Typisk vårtegn, klør vanvittig. Jeg bare gjetter nå altså. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #3 Del Skrevet 21. februar 2019 Det ser jo helt sykt ut. Det der ligner på noe jeg fikk på foten i sommer. Tror det var helt likt. Klødde og greier. Jeg leste om at det kunne være sånn fugleloppe? Søk på Google på bilder på fugleloppe bitt. De biter mennesker. Tror det var det jeg hadde. Anonymkode: e89f0...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #4 Del Skrevet 21. februar 2019 Det kan også være veggdyr. Google bilder og sjekk rundt senga di! Anonymkode: da83c...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5 Del Skrevet 21. februar 2019 Takk for svar! Har allerede sjekket senga og alt da jeg fikk litt lettere panikk for disse veggedyrene, men kunne ikke finne noe spor eller annet😳 Kanskje fuglelopper da. Takk for tips😊 Anonymkode: 91e3b...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar 2019 #6 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) .... Endret 21. februar 2019 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #7 Del Skrevet 21. februar 2019 Sikkert fuglelopper, de kommer om våren. Anbefaler å hive vekk dyna før du legger deg og speide etter krypene på madrassen. De er lette å se på hvite laken da de ser helt svarte ut og begynner å kravle når du tar vekk dyna. Jeg har en katt som drar haugevis av dem med seg inn, så å jakte fuglelopper har blitt en tradisjon om våren. De biter som regel der huden er tynnest, som rundt hånden og nederst på beina, og det klør noe forferdelig! Anonymkode: ddb6a...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #8 Del Skrevet 21. februar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert fuglelopper, de kommer om våren. Anbefaler å hive vekk dyna før du legger deg og speide etter krypene på madrassen. De er lette å se på hvite laken da de ser helt svarte ut og begynner å kravle når du tar vekk dyna. Jeg har en katt som drar haugevis av dem med seg inn, så å jakte fuglelopper har blitt en tradisjon om våren. De biter som regel der huden er tynnest, som rundt hånden og nederst på beina, og det klør noe forferdelig! Anonymkode: ddb6a...bc8 Takk for tips. Har ikke dyr selv, men kan kanskje ha fått bitt når jeg har vært utendørs😊 Skal undersøke senga nøye i kveld ja Anonymkode: 91e3b...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #9 Del Skrevet 21. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips. Har ikke dyr selv, men kan kanskje ha fått bitt når jeg har vært utendørs😊 Skal undersøke senga nøye i kveld ja Anonymkode: 91e3b...d35 De kan komme inn gjennom ventilasjon og vindu, og om du lufter dynen ute. Sjekk om det finnes fuglereir nær allslags åpninger i huset. Anonymkode: ddb6a...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #10 Del Skrevet 21. februar 2019 LOPPER!! Ingen tvil!! Anonymkode: b28c6...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 21. februar 2019 #11 Del Skrevet 21. februar 2019 Enig med de over. Akkurat sånn ser loppebitt ut, og det er tiden for det nå. Gå gjennom alt rundt senga og på soverommet så finner du kanskje årsaken. Fant fuglereir i lufteventiler på barnerommene en gang. Det er plagsomt, men det gir seg jo når det blir varmere i lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #12 Del Skrevet 21. februar 2019 Takker for svar alle sammen! Ut på loppejakt på soverommet hjemme da😏 Anonymkode: 91e3b...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå