AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Jeg trenger råd og tips,hvor kan man treffes uforstyrret. Jeg har en venn jeg trenger å prate ut med,men vi må ikke bli oppdaget,hvor kan man treffes,noen tips og råd? Er ikke no kriminelt eller utroskap som dere tenker det,men vi kan ikke treffes hjemme hos hverandre. Anonymkode: 287f8...74a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger råd og tips,hvor kan man treffes uforstyrret. Jeg har en venn jeg trenger å prate ut med,men vi må ikke bli oppdaget,hvor kan man treffes,noen tips og råd? Er ikke no kriminelt eller utroskap som dere tenker det,men vi kan ikke treffes hjemme hos hverandre. Anonymkode: 287f8...74a Dere møtes på ett sted der det ikke er folk, tar opp et kumlokk fra bakken og går ned under jorda. Tar med matpakke, termos med kakao og koser dere... Anonymkode: 1da0d...f44 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. februar 2019 #3 Skrevet 21. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger råd og tips,hvor kan man treffes uforstyrret. Jeg har en venn jeg trenger å prate ut med,men vi må ikke bli oppdaget,hvor kan man treffes,noen tips og råd? Er ikke no kriminelt eller utroskap som dere tenker det,men vi kan ikke treffes hjemme hos hverandre. Anonymkode: 287f8...74a Gå en tur i skogen. Ta på lue og skjerf, så ingen ser hvem dere er.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 Alle vet om dere... Anonymkode: 25c40...e72
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 Den kafeen 400 meter fra skolen. Anonymkode: 79c64...566 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå