qwer Skrevet 12. april 2005 #1 Del Skrevet 12. april 2005 Noen her som vet når den starter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. april 2005 #2 Del Skrevet 12. april 2005 Fant to forskjellige svenske når jeg googlet... Singelfestivalen i Ängsbacka Singelfestivalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. april 2005 #3 Del Skrevet 13. april 2005 er det ikke ungkarsfestivalen den i norge heter? www.ungkarsfestivalen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #4 Del Skrevet 21. april 2005 WWW.UNGKARSFESTIVALEN.COM IKKE .NO SJEKK DEN UT OG DRA DIT. 3000 MENN OG DAMER ER VENTET DIT 1-3 JULI EN KJEMPE BRA TILSTELLNING PAKK TELTE OG DRA!! JEG SKAL IALLFALL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Izobel Skrevet 28. april 2005 #5 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg var på Ungkarsfestivalen i fjor sommer. Den var veldig oppskrytt. Innmari mye fyll, spesielt blant mennene. Var trøtt og lei lørdagen. Vi var tre damer, lå i telt. Traff noen hyggelige i teltene ved siden av med på selve festivalplassen var det helt tragisk. Må jo og nevne av været ikke var av det beste. Har vært hvertfall prøvd det. jeg liker ikke folk som er dritas rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #6 Del Skrevet 29. april 2005 jeg har var der i fjor og året før der og i 2004 traff jeg blink.Verdens herligste mann! Pakken sekken og teltet og dra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel-pingel Skrevet 3. mai 2005 #7 Del Skrevet 3. mai 2005 :klø: Øhh, er ikke denne her Ungkarsfestivalen veldig harry?? Har inntrykk av at det bare er litt elde (35+) bygdefolk og mye fyll på disse festivalene. Vel, det er mitt inntrykk fra media... Nei, da ville jeg heller gått på speed date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 4. mai 2005 #8 Del Skrevet 4. mai 2005 Har inntrykk av at det bare er litt elde (35+) bygdefolk og mye fyll på disse festivalene. Du Singel-Pingel.......... kan jo hende at noen av oss undommene her inne er over 35 vet du. Også en ting til - livet stopper ikke opp om man er "litt over 30". Bare sånn at du vet det til litt senere Kan faktisk også hende at noen her inne er bygdefolk også. Men du har kanskje ikke merket det? Kanskje fordi vi bygdefolk ikke er så mye annerledes enn byfolka. :-? Og når det gjelder fyll........... tror du ikke at det er fyll på ungdomssamlinger? Og èn ting til, kan hende at også "eldre ungdom" trenger å "drikke seg til mot" ser'ru. Vi kan også være veldig usikre og sjenerte i mange sammenhenger. Det er'kke noe automatikk i at så fort man fyller 33 så er man proppfull av selvtillitt og pågangsmot. Ha en fin dag Singel-Pingel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #9 Del Skrevet 4. mai 2005 Kan faktisk også hende at noen her inne er bygdefolk også. Men du har kanskje ikke merket det? Kanskje fordi vi bygdefolk ikke er så mye annerledes enn byfolka. :-? Hvis bygdefolk generelt er lik de som drar på unkarsfestivalen, så er de nok veldig anderledes de som bor i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel-pingel Skrevet 4. mai 2005 #10 Del Skrevet 4. mai 2005 Vups, fornærmte jeg noen?? Vel, det var ikke meningen i det hele tatt. Jeg sa bare hva mitt inntrykk var av denne her Ungkarsfestivalen i Suldal ut fra medieomtaler. At jeg sa 35+ var ikke ment som negativt. Jeg er selv 28 år, og sist mann jeg var sammen med var 34. Så jeg har ingen problemer med 35+. Men 45+ styrer jeg nok under Jeg merker nok ikke så lett forskjellen på byfolk og bygdefolk her inne, men JA, jeg merker det veldig lett i en festsammenheng og det er vel derfor jeg synes denne festivalen er litt harry. Jeg er titt og ofte på fylla selv, men i litt mer stilfulle omgivelser enn telt-og panel(bygde)fester. Kall meg gjerne snobbete. Gjør ingenting for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå