AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Er uerfaren. Hva slags dildo vil dere med erfaring anbefale. Jeg tenker form, tykkelse, utseende etc. Anonymkode: 61c53...b99
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 På 21.2.2019 den 8.21, AnonymBruker skrev: Er uerfaren. Hva slags dildo vil dere med erfaring anbefale. Jeg tenker form, tykkelse, utseende etc. Anonymkode: 61c53...b99 Google john holmes dildo. Den er bra:) Anonymkode: b8373...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 På 21.2.2019 den 8.21, AnonymBruker skrev: Er uerfaren. Hva slags dildo vil dere med erfaring anbefale. Jeg tenker form, tykkelse, utseende etc. Anonymkode: 61c53...b99 Altså, det er din vagina så det nytter lite å spørre andre "erfarne" om hvilken dildo som funker best. De kan ha så mye erfaring de bare vil, men de aner jo ikke hva som føles bra for deg. Da må du i såfall si mer om hva du tenker du er ute etter; stor/liten, tykk/tynn, med eller uten vibrasjon, rabbit eller vanlig, silikon eller jelly, eller kanskje glass? Skal den ligne en penis eller vil du ha en mer diskret sak som ser mer ut som en kunstnerisk skulptur? Det er ikke stort annet enn å finne en du tror kan passe og så teste ut. Anonymkode: 9a86a...fe1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå