AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Har datet en kar noen uker nå, og vi hadde hjemmedate med overnatting og sex i helgen som var. En kommentar under hyrdestunden sitter litt igjen hos meg. Han kommenterte hvor deilig underlivet mitt var med kommentar om at det spiste opp hele pikken. "Deilige fi**a di spiser opp pi**en" eller noe i den sjangeren. Jeg klarte å legge det litt bort, men kan ikke unngå å bli litt fornærma? Mannen er godt over gjennomsnittlig i størrelse, og til tider måtte vi ta det litt rolig, for jeg kunne få litt vondt. Men alt i alt god sex. Sitter bare igjen og føler han kalte underlivet mitt for stort? Eller overreagerer jeg ? Anonymkode: ccaab...ffd
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 Du overreagerer definitivt. Anonymkode: 68fa7...f2e 20
Pillow of Dragon Skrevet 21. februar 2019 #4 Skrevet 21. februar 2019 😂😂😂 Han gir jo deg en kompliment! Hvorfor skjønner du ikke det? 13
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5 Skrevet 21. februar 2019 Hadde han hatt liten pikk, ville jeg tenkt som deg. Anonymkode: c486b...983
Grandidosa83 Skrevet 21. februar 2019 #7 Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har datet en kar noen uker nå, og vi hadde hjemmedate med overnatting og sex i helgen som var. En kommentar under hyrdestunden sitter litt igjen hos meg. Han kommenterte hvor deilig underlivet mitt var med kommentar om at det spiste opp hele pikken. "Deilige fi**a di spiser opp pi**en" eller noe i den sjangeren. Jeg klarte å legge det litt bort, men kan ikke unngå å bli litt fornærma? Mannen er godt over gjennomsnittlig i størrelse, og til tider måtte vi ta det litt rolig, for jeg kunne få litt vondt. Men alt i alt god sex. Sitter bare igjen og føler han kalte underlivet mitt for stort? Eller overreagerer jeg ? Anonymkode: ccaab...ffd Du overreagerer. Dirty talk er generelt sett noe man bør la være å analysere i etterkant. 😄 9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #8 Skrevet 21. februar 2019 Under sex bør man helst holde kjeft skjønner jeg... Anonymkode: 12a74...258 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #9 Skrevet 21. februar 2019 Høyres tvert imot ut som han digga det, ikke at du var stor? Anonymkode: 4a69f...dda 8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #10 Skrevet 21. februar 2019 Han likte at dere matchet. Anonymkode: ff269...df5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #11 Skrevet 21. februar 2019 Er du amerikaner? Siden du er et voksent menneske som sensurerer ord mener jeg. Anonymkode: be7ce...623 6
Sphere Skrevet 21. februar 2019 #13 Skrevet 21. februar 2019 Du overreagerer. Uansett hva han mente med det, er det en positiv kommentar. Han var godt over gjennomsnittlig, så det kan jo hende han ikke var vant til at kvinner kunne ta hele, men for ham var det utelukkende positivt utifra den måten han ordla seg på. En annen ting det kan være er at muskelbruken til enkelte kvinner ser ut til å både dra pikken innover og dytte den utover. Da får man en følelse av å bli spist. Eller, jeg ville heller brukt ordet melket, egentlig. Uansett ikke noe å henge seg opp i, han har det åpenbart deilig med deg.
Gjest fitteslikker Skrevet 22. februar 2019 #14 Skrevet 22. februar 2019 14 timer siden, Sphere skrev: Du overreagerer. Uansett hva han mente med det, er det en positiv kommentar. Han var godt over gjennomsnittlig, så det kan jo hende han ikke var vant til at kvinner kunne ta hele, men for ham var det utelukkende positivt utifra den måten han ordla seg på. En annen ting det kan være er at muskelbruken til enkelte kvinner ser ut til å både dra pikken innover og dytte den utover. Da får man en følelse av å bli spist. Eller, jeg ville heller brukt ordet melket, egentlig. Uansett ikke noe å henge seg opp i, han har det åpenbart deilig med deg. Bra reflektert Selvsagt mente han det som et kompliment. Hvis ikke, ville han sannsynligvis ha sagt: «faen du er jo så stor, den sluker hele ....» Når en man sier (stønner ut) «Å du har så deilig/go/våt/trang fitte, eller fitta di melker kuken min fullstendig» under eller før/etter akten, noe jeg har sagt hundre vis av ganger til henne, tar hun det som det det er: et kompliment! At vi begge i tillegg blir ytterlig opphisset av det er heller ikke negativt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå