AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Når jeg er på topp, bidrar mannen gjerne også, f.eks. med å spenne hoftene, eller jokke mot. Når vi har doggy kan jeg gjerne bevege meg mot. Men når han er på topp, hva gjør dere da? Altså, når han er på topp kan vi gjerne variere litt med at jeg har beina på skuldrene hans, eller rundt han osv. Varierer veldig.. Men.. Jeg ligger liksom bare der. For all del, jeg er "med" hvor jeg nyter det, tar på han osv.. Men leser om udugelige kvinnfolk som bare ligger der, og lurer på hva jeg skulle ha gjort. Får liksom ikke bevega meg så veldig mye akkurat. Legger gjerne en pute under stumpen noen ganger.. Det er det jeg bidrar liksom.. ææææh Anonymkode: 9ee85...ce7
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 Normal problemstilling. I noen stillinger kan jeg hjelpe til, i andre ruller/roterer jeg på hoftene.. veldig digg ☺️ Og dersom du tar på han og er "med på akten" utenom bevegelsen så er det gull Anonymkode: 9a174...fbd
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #4 Skrevet 21. februar 2019 Hvordan bevege hoftene? Opp og ned eller til sidene? Eller i sirkel? Hva er bra å gjøre? Anonymkode: 339b3...72b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5 Skrevet 21. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bevege hoftene? Opp og ned eller til sidene? Eller i sirkel? Hva er bra å gjøre? Anonymkode: 339b3...72b Opp og ned er best, syns jeg Anonymkode: ae065...472
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #6 Skrevet 21. februar 2019 I vårt soveromstak er det 43 panelbord i bredden, og det er 94 synlige «kvister»🙄 Anonymkode: c4cb8...1e2 47
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #7 Skrevet 21. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opp og ned er best, syns jeg Anonymkode: ae065...472 Takk for svar Anonymkode: 339b3...72b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #8 Skrevet 21. februar 2019 Som om jeg skulle skrevet det selv.. Føler meg udugelig i senga. Var litt bedre da jeg var en god del bedre trent og fikk til å gjøre mer på topp, mens nå får jeg krampe tvert. Så jeg må nok komme meg på trening snart.. Anonymkode: 0de16...be5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #9 Skrevet 21. februar 2019 Jeg bruker hoftene mine, og møter hans bevegelser, hendene mine har jeg på ryggen hans, klamrer meg fast i han, går det vilt nok for seg, ender han med kloremerker. Har jeg bena rundt livet hans, er det lettere å være med på bevegelsene. Har jeg bena på skuldrene hans, er det ikke like lett å få beveget seg. Anonymkode: 3ee8b...42a 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #10 Skrevet 21. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker hoftene mine, og møter hans bevegelser, hendene mine har jeg på ryggen hans, klamrer meg fast i han, går det vilt nok for seg, ender han med kloremerker. Har jeg bena rundt livet hans, er det lettere å være med på bevegelsene. Har jeg bena på skuldrene hans, er det ikke like lett å få beveget seg. Anonymkode: 3ee8b...42a Høres ut som du er ei toppers elskerinne/sexpartner 👍 Anonymkode: 08859...405
Gjest Tamsi Skrevet 21. februar 2019 #11 Skrevet 21. februar 2019 Jeg beveger meg mer enn han, av og til stopper han like gjerne opp så gjør jeg alt.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #12 Skrevet 21. februar 2019 Min mann liker godt at jeg tar han på brystvortene... så om jeg kommer til så gjør jeg det, ellers bruker jeg hoftene selv om det er rom for det Anonymkode: ba0c2...dac
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #13 Skrevet 21. februar 2019 Kan svare som mann. Elsker at dama bruker hendene på rumpa 🙂 Gjerne litt røfft...ekstra kick. Ellers litt kyss, klem, ligge med hodet siden av hverandre...snakke dirty med hver andre. Hun liker å bare ta imot støtene ellers, kommer jo litt borti klitoris også i misjonær. Om kvinnen ligger litt høyt med pute under rumpa hjelper det også....litt krum pikk er også fint. Anonymkode: 3d21c...769 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #14 Skrevet 21. februar 2019 Svarer også som mann. liker at nipplene får oppmerksomhet, enten kilende eller mer røft med klip, og å bli tatt på. Klort på ryggen. Krafset på rompa. Holder hodet mitt og kysser meg lidenskapelig. Omfavner meg. Om hun vil keg skal komme fort legger hun bena rundt mine ben, og slikker brystvortene mine, eller drar meg helt inntil og ber meg komme inni henne. Fader da eksploderer det så jeg nesten ikke vet opp eller ned eller vet forskjell på oss fordi vi «smelter så sammen»🤤🤤 Anonymkode: 42169...873 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #15 Skrevet 22. februar 2019 Jeg møter hans bevegelser. Hadde aldri fått orgasme av å ligge rolig (tror jeg). Anonymkode: 3ce89...978 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #16 Skrevet 24. februar 2019 Jeg elsker å terge så når vi er i misjonæren stopper jeg han med hoftene mine slik at han ikke kan komme lengre inn. Visst han bare er ca halvveis inne klarer jeg å presse pikken ut. Så lar jeg med vilje pikken gli opp og ned på utsida, men slipper han ikke inn. Terger han og hører han syns det er ekstremt deilig når jeg endelig slipper han inn. Kniper da med musklene mine slik at det blir trangt å trenge inn. Ellers møter jeg bevegelsene/støtene hans, enten fort eller sakte. Jeg elsker når vi kommer inn i det moduset når han støter pikken hardt og fort inn, trekker seg ut, venter litt, støter pikken hardt og fort, trekker seg nesten ut, venter, støter på ny osv. Da holder jeg han gjerne i korsryggen/rompa med hendene og «drar» kroppen hans opp. Ble sikkelig kåt av å bare skrive dette😅🙈 Anonymkode: 47982...feb 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #17 Skrevet 24. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker å terge så når vi er i misjonæren stopper jeg han med hoftene mine slik at han ikke kan komme lengre inn. Visst han bare er ca halvveis inne klarer jeg å presse pikken ut. Så lar jeg med vilje pikken gli opp og ned på utsida, men slipper han ikke inn. Terger han og hører han syns det er ekstremt deilig når jeg endelig slipper han inn. Kniper da med musklene mine slik at det blir trangt å trenge inn. Ellers møter jeg bevegelsene/støtene hans, enten fort eller sakte. Jeg elsker når vi kommer inn i det moduset når han støter pikken hardt og fort inn, trekker seg ut, venter litt, støter pikken hardt og fort, trekker seg nesten ut, venter, støter på ny osv. Da holder jeg han gjerne i korsryggen/rompa med hendene og «drar» kroppen hans opp. Ble sikkelig kåt av å bare skrive dette😅🙈 Anonymkode: 47982...feb Takk, ble skikkeLig tent jeg også av å lese. 😇 Anonymkode: ae065...472
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #18 Skrevet 24. februar 2019 Skjekker insta, snap, kg og div andre ting Anonymkode: 19ec3...9f6 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #19 Skrevet 24. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjekker insta, snap, kg og div andre ting Anonymkode: 19ec3...9f6 😈 Anonymkode: ae065...472
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #20 Skrevet 24. februar 2019 Egentlig det meste de ovenfor her skriver, + hjelper til litt med å leke med klitoris. Da ser han stjerner 😋 Anonymkode: 72fa1...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå