Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #1 Del Skrevet 12. april 2005 Noen som har prøvd denne lille flasken fra First Price?? Hva synes dere? Den var jo veldig billig, kosta 4.90. Synes First Price egentlig har endel bra varer. Har kjøpt skyllemiddelet, men har ikke prøvd det selv enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vaskedama Skrevet 12. april 2005 #2 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg liker den veldig godt! Billig, lukter godt og gjør det den skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #3 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg bruker den også. Helt grei og tøyet blir mykt og fint. Mange av First Price produktene er faktisk svært bra...og billige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 13. april 2005 #4 Del Skrevet 13. april 2005 Godt tips, denne skal jeg prøve neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2005 #5 Del Skrevet 13. april 2005 Bruker mye First Price, jeg. Men skyllemiddelet syns jeg lukter py. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 13. april 2005 #6 Del Skrevet 13. april 2005 Synes den er helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 13. april 2005 #7 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg synes også den fungerer helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 13. april 2005 #8 Del Skrevet 13. april 2005 Synes også den lukter greit.Greit når en ikke har så mye penger. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 13. april 2005 #9 Del Skrevet 13. april 2005 Synes den er helt grei. Det er ikke den beste lukten jeg vet, men jeg har måtte ty til denne noen ganger når jeg har vært veldig blakk og måtte hatt tøymykner. Den funker jo bra, tøyet blir mykt og godt. Men som sagt, ikke den som lukter best. Men heller ikke den verste lukten jeg har kjent. Den er jo veldig bra i forhold til prisen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte20 Skrevet 13. april 2005 #10 Del Skrevet 13. april 2005 Helt OK for de som tåler parfyme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå