Gjest Seleena Skrevet 12. april 2005 #1 Skrevet 12. april 2005 Eg har fått i oppdrag å lage nokre artiklar/tull&tøys til ei skuleavis. Det kan vere heilt usaklege ting! Gjerne helst om aktuelle saker som har skjedd, eller ting om lærarar. Nokon som har råd?
liv Skrevet 12. april 2005 #2 Skrevet 12. april 2005 HVa med å skrive et intervju med en "anonym" lærer om et flaut tema?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. april 2005 #3 Skrevet 12. april 2005 Du kan skrive en artikkel som heter "nynorsk søx, ass".
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #4 Skrevet 12. april 2005 Da jeg en gang i forrige årtusen var russeavisredaktør laget vi blant annet en lang, dog lite illustrert, sak om hvordan de ulike mannlige lærerne oppførte seg ved pissoaret. Den slo særdeles godt an, bortsett fra hos enkelte av lærerne...
Gjest Seleena Skrevet 12. april 2005 #5 Skrevet 12. april 2005 Da jeg en gang i forrige årtusen var russeavisredaktør laget vi blant annet en lang, dog lite illustrert, sak om hvordan de ulike mannlige lærerne oppførte seg ved pissoaret. Den slo særdeles godt an, bortsett fra hos enkelte av lærerne... Kva skreiv du foreks? (Korleis gjekk du fram)
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #6 Skrevet 12. april 2005 Vi laget kategorier tilpasset den enkelte læreren (den tøffe typen, pakketurtypen, den snakkesalige typen, den sjenerte typen, den distré typen, den barberte typen, den nysgjerrige typen etc) og kombinerte karakteristika ved de enkelte lærerne sammen med "passende" oppførsel ved pissoaret. Bør kanskje helst skrives av en gutt, hvis ikke du selv har mye pissoarerfaring...
Gjest Seleena Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 Bør kanskje helst skrives av en gutt, hvis ikke du selv har mye pissoarerfaring...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå