AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Hva har gjort at du ikke går ned på en mann? Utseendet på pikken, smaken, lukt, for mye hår, at det var en ONS eller liker bare ikke? Jeg har aldri sugd på ONS og det er bare en av dem som har gått ned på meg. I forhold hadde jeg en som hadde så enormt utstyr at jeg ikke torte gå ned på ham 😞 Det er ikke en spøk dessverre. Den var overveldende og omkrets som en kobraslange. Og jeg var ikke så erfaren. Jeg endte forholdet rett etter men det var det andre grunner til. Ellers har jeg vært heldig med smak på selve pikken og utseende. Svelger ikke, der har jeg hatt noen dårlige smaksopplevelser. Anonymkode: 9b90f...c82
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 Lukt og klam, og mye/lite/passe mengde hår/. Skal jeg suge må jeg ha lyst på han, men den må være så godt som nyvasket og lukte fresht underliv, ikke innestengt og klamt. Liker best å suge i et forhold. Hadde jeg vært singel så hadde det nok også vært utseendemessig der nede. Anonymkode: 4b9fc...107
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 Den må være nyvasket og lite hår. Trenger ikke være barbert men den må være stusset. Har aldri sugd på ons og har heller aldri hatt noe interesse av å utføre BJ på fremmede menn (har hatt nesten 20 ons). Men elsker å suge en mann jeg er glad i. Anonymkode: 4ddc5...a0e 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #4 Skrevet 21. februar 2019 Elsker å suge og blir sikkert like skuffa som han når det ikke funker, men hår og hygiene er stikkord. Anonymkode: 549b2...7ac
Scoops Skrevet 21. februar 2019 #5 Skrevet 21. februar 2019 Må være noenlunde nyvasket (trenger ikke kommer rett fra dusjen liksom) ,og lite hår. Suger ikke på ons lengre,bare i forhold . 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #6 Skrevet 21. februar 2019 Må si det samme som flere over her, suger ikke på ONS eller andre tilfeldige sexpartnere. Orker ikke det, for å suge er såpass intimt at det føles ubehagelig å gjøre det med fremmede menn. Er litt glad for å se at mange damer føler det på samme måten. Ellers er det viktigste at den er nyvasket. Hår bryr jeg meg lite om, Men det er best om den ikke er sånn at den er våt når man skal begynne å suge. Er endel menn som blir våte på pikken med en gang de blir kåte, og det liker jeg ikke. Mye bedre med de "tørre". Anonymkode: a4c04...e0c 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #7 Skrevet 21. februar 2019 Lukt, smak og for mye/lite hår. Anonymkode: 381d9...997
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #8 Skrevet 21. februar 2019 Hygiene! Må være forholdsvis nyvasket. Og jeg går aldri ned på ons, kun kjærester. Anonymkode: 8f39b...d37 1
prettylittlemisfit Skrevet 21. februar 2019 #9 Skrevet 21. februar 2019 Om han er ren eller ikke. Samboer dusjer hver dag, så det er som regel ikke noe problem. Har aldri hatt ONS. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #10 Skrevet 21. februar 2019 Det må ikke lukte stramt og ikke kukost... Helst trimma og. Anonymkode: 586c7...5ac 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #11 Skrevet 21. februar 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Er endel menn som blir våte på pikken med en gang de blir kåte, og det liker jeg ikke. Mye bedre med de "tørre". Anonymkode: a4c04...e0c Du liker ikke at de blir kåte på deg? Hvis de er tørre så tenner de ikke på deg, de er bare ute etter å tømme seg. Anonymkode: afdad...101
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #12 Skrevet 21. februar 2019 Det kan være flere ting usammenhengende. Noen ganger fordi jeg syntes penisen er flott estetisk, noen ganger fordi jeg føler det er forventet av meg, noen ganger fordi jeg hinter om at han også må slikke meg, og noen ganger fordi jeg syntes sexen er dårlig eller jeg ikke er kåt nok så da suger jeg istedet så jeg slipper at han knuller meg så lenge når jeg uansett ikke får noe ut av det. Anonymkode: 73d99...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #13 Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du liker ikke at de blir kåte på deg? Hvis de er tørre så tenner de ikke på deg, de er bare ute etter å tømme seg. Anonymkode: afdad...101 Ereksjon holder. Anonymkode: fef74...975
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #14 Skrevet 21. februar 2019 Ja, som sagt over. Ereksjon holder. Det er veldig stor forskjell på menn sånn, men de har jo alle ereksjon hvis de er kåte. Det har ingenting å gjøre med det at pikken er våt eller ikke. Har du vært sammen med mange menn seksuelt du som spør om dette eller? For det har nemlig jeg. Hvis du ikke er homo og har sex med andre menn så vet du ikke noe om dette. Anonymkode: a4c04...e0c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #15 Skrevet 21. februar 2019 Jeg gir kun oralsex om jeg faktisk har lyst. I forhold så er det jo mer en ting jeg gjerne kan gjøre uten at det stod øverst på menyen fordi jeg vet han liker det (og jeg selv har lyst 99% av gangene) - men om det er en ny person så ville ejg nok uansett ikke gjort det første gangen. Men, om jeg kjente personen godt derimot fra før - og jeg synes det så tiltrekkende ut og han var velstelt og nydusjet, da hadde jeg nok hatt oralsex første gangen av egen lyst. Jeg gjorde det aldri på min første «kjæreste»/seksuelle erfaring (vi hadde mye sex) - og da var jo årsaken primært at jeg var uerfaren. Men om jeg hadde hatt sex med ham igjen (noe som ikke ville skjedd) - så hadde jeg ikke ønsket oralsex da han forsåvidt alltid var ren, men han stelte seg ingenting der nede. Og, han hadde en størrelse som var veldig vanskelig å «gjøre noe med» (ha samleie i det hele tatt). Anonymkode: 6b8c0...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #16 Skrevet 22. februar 2019 Bra om penis ikke er for stor, vil ha hele i munnen uten bli kvalt. Fuktighet spiller ingen rolle. Anonymkode: 064c0...a57
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #17 Skrevet 22. februar 2019 Suger aldri på ONS. Det er for intimt. Må ha sex med en fyr minst 3-4 ganger før jeg suger dem. Kommer også litt an på om de går ned på meg. Hvis fyren gjør det så går jeg også ned på han fordi jeg vil gjengjelde det. Suger kjæresten min nesten hver gang før sex. Han elsker det og det tenner meg. ..men svelger aldri. Takler ikke den slimete konsistensen. 😝😂 Anonymkode: 6292e...de3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #18 Skrevet 2. mars 2019 Jeg suger ikke hvis det lukter vondt (urin, foreksempel) av penisen. Anonymkode: 9bd10...4e7
WhiteSwan Skrevet 2. mars 2019 #19 Skrevet 2. mars 2019 På 21.2.2019 den 18.44, AnonymBruker skrev: Du liker ikke at de blir kåte på deg? Hvis de er tørre så tenner de ikke på deg, de er bare ute etter å tømme seg. Anonymkode: afdad...101 Det er feil. Det «våte» er precum og ikke alle menn produserer det.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #20 Skrevet 2. mars 2019 At han ikke har trang forhud. Fyfaen det er såå ekkelt Anonymkode: fd27c...f9c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå