Gå til innhold

Hva er det som foregår? Blir sint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg har startet i servicebransjen så er det spesielt en ting jeg legger utrolig godt merke til- hvor frekke, kvalme og rett og slett egoistiske enkelte mennesker er! Føler det stadig bare blir fler av dem. Jeg behandler alltid kunder på best mulig måte og med et snill, jeg vet hvordan å oppføre meg så er ikke på grunn av meg at de er sure/frekke eller rett og slett dårlige personer. Jeg synes det er trist å se hver dag hvor mange uhyggelige mennesker det finnes der ute. Jeg forstår meg ikke på mennesker som oppfører seg slik? Det er mest voksne mennesker fsktisk. De svarer spydig, klager på hver minste ting og er rett og slett utrolig frekke. Synes det nesten er ubehagelig å oppleve det, og blir nesten oppriktig lei meg. Jeg er veldig følsom av meg, men dette frustrerer meg faktisk ganske mye. Ville bare få det ut. Flere som tenker over slikt? Eller er det noe dere ikke tenker over og bare lar gå? Snart renner det over for meg!!!! Er så utrolig lei dårlige personer. 

Anonymkode: 47c54...7bc

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene! Jobbet som servitør for flere år siden, og enkelte dager gråt jeg da jeg kom hjem fra jobb, helt utslitt etter all negativiteten til folk. Noen kunder var så sinte at jeg ble redd også. Du kan være så smilende og hjelpsom som du vil, men noen kunder skal bare være frekke og ufordragelige. :(

Anonymkode: 13102...84a

• Liker 2
Skrevet

Hadde akkurat samme tanker når jeg jobbet som servitør! utrolig utakknemlig folk kan være

Anonymkode: e89de...a0a

• Liker 2
Skrevet

Er såååå enig!!!! Jeg er selv en person so. Mlter folk med et smil, høflighet. Mange er blitt så kyniske, overflaziske, sjalu osv.. Og egoistiske.. Familiefeider everyvhere lissom.. Blir skremt jeg også (selv om det selvfølgelig også fins gode folk) ensomhet øker.. Ordtaket "du skL vøre mot andre slik du vil de skal vøre mot deg" skulle hengt på plakater rundtomkring.. ("være) 

Anonymkode: 29c7c...36d

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber som servitør så jeg vet godt hvordan det er, var mange ganger kom hjem irritert eller måtte på toalette og tørke tårene.

Men likevell da, I vårt pauserom har vi et skilt hvor det står: "Everyone you meet is battling a fight you know nothing about, be kind, always" Selv om noen oppfører seg som drit så vet jo ikke vi hva de har gått gjennom, det er jo ikke sikkert de altid er slik.

Anonymkode: be29e...bcf

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene! Jobbet som servitør for flere år siden, og enkelte dager gråt jeg da jeg kom hjem fra jobb, helt utslitt etter all negativiteten til folk. Noen kunder var så sinte at jeg ble redd også. Du kan være så smilende og hjelpsom som du vil, men noen kunder skal bare være frekke og ufordragelige. :(

Anonymkode: 13102...84a

Det har også hendt at jeg har endt i tårer etter enkelte situasjoner. Synes også det er vanskelig å holde maska der jeg står når jeg egentlig har en klump i halsen og bare vil gråte. Virker nesten som de allerede har innstilt seg på å være ufordragelige i det de kommer inn døra... 

• Liker 2
Skrevet

Godt å se flere som tenker det samme. Noen ganger føler jeg meg bare overfølsom.. men er så lei at folk tror de kan holde på som de vil, og barna som sitter med foreldrene sine som mest sannsynlig vil ta etter oppførselen deres. Skamfullt. 

• Liker 1
Skrevet

Les og skriv her :)

Anonymkode: 7d943...61d

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan trygt forsikre deg om at mennesker er dyr. 

Ser lite anstrengelser for noe annet. 

Og jeg som trodde man måtte gjennom mentale tester for å smykke seg med tittelen 'menneske'? 

Selvdisiplin, tålmodighet, nøyaktighet, ikke uttale seg før man er 100% sikker. 

Det jeg har spurt meg selv i flere år nå er: prioriterer du munnen din eller mitt velbehag? 

Omtrent 99,99% foretrekker ordflommen sin. 

Oki. 

Kult? 

Ord betyr ikke noe særlig lenger. 

Det er for mange som bruker språket for å gi seg en unnskyldning for orgasme.

Jeg får altså skylden for at de fleste har en ekstremt dårlig utviklet fantasi. Jeg vil ikke 'hjelpe' deg med DIN FANTASI. 

Som om det er en Alice i eventyrland-opplevelse, mer som å løfte på steiner og oppdage skrukketroll. 

Anonymkode: 7eee5...c5b

• Liker 2
Skrevet

Mange mennesker har rett og slett et urbehov å fylle ut sin lille kropp og enkle sjel, ved å rakke ned på andre. Da er det så lett å knipse en hel krone over disken i tips. Andre tar ut det styggeste språket, fordi nå de, som husmannens oldebarn  e n d e l i g  kan ha muligheten til å late som de har tjenere?

• Liker 1
Skrevet

Hei, trådstarter

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Mynona, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...