Gå til innhold

samboeren er utro igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Samboeren min har vært utro mot meg flere ganger, tekster andre jenter og spør om naken bilder, sender bilder av seg selv naken og tillegg til det driver han sender bilder av ungen vår. Jeg tar han tilbake hver gang på grunn av den økonomiske situasjonen jeg er i. Vi driver å vente på barnehageplass og det gjør at jeg ikke får muligheten til å jobbe eller støtte meg selv økonomisk. Selv om jeg hadde fått muligheten til å flytte ut så tør jeg ikke å flytte. Jeg er så redd for være enslig forsørger, flytte fra den trygge omgivelsen. Jeg har blitt så usikker på meg selv og har virkelig lav selvtillit etter alt som har skjedd. 

Jeg trenger virkelig hjelp! jeg er selv klar over at dette er noe jeg ikke burde finne meg i, men jeg klarer virkelig ikke å flytte. 

Er det noen andre som har hatt det sånn og kan fortelle meg hvordan de har klart seg det. 

Anonymkode: fb917...218

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mister mer og mer håpet på å finne en skikkelig mann for hver dag som går her inne på KG. Du vil jo få økonomisk hjelp om du flytter. 

Ellers så kan du bare være like kjip og prøve å finne en ny kjæreste før du slår opp med han... ikke akkurat noe jeg ambefaler men...

Anonymkode: 43782...989

• Liker 4
Skrevet

Du tillater den utroskapen. Du kan ikke tilgi ørten ganger og likevel forvente endring.

• Liker 6
Skrevet

Nav hjelper deg, kom deg fra han. 

Anonymkode: 7df80...bd7

• Liker 6
Gjest BearMama
Skrevet

Det økonomiske ordner seg når du står som enslig på papiret.

Tror du han vil ha 50/50? Er han en god far?

Skrevet

Det finnes mange enslige forsørgere der ute. Hvis du forteller litt mer om situasjonen din f.eks hvor lenge dere har bodd sammen, om dere er gift, har du noen utdannelse, har du jobb og er i permisjon, eier du bolig osv...  så er det sikkert mange her som kan fortelle hva slags støtte du har krav på.

Hvis du ikke vil gå så må du finne en måte og leve med denne utroskapen på, du vet jo selv at han ikke kommer til å slutte, og da må du ikke la han ødelegge deg underveis. Hvis jeg hadde følt at jeg måtte ha blitt i et slikt forhold pga det praktiske så hadde jeg fokusert fult og helt på barnet mitt, mine venner og mitt liv og ikke han. Jeg hadde til og med fått meg diverse nettprofiler eller noe sånn og skaffet meg en elsker eller to selv.

• Liker 2
Skrevet

Det finnes mange,mange enslige forsørgere der ute. Klarer de det, så klarer du det. Du behøver ikke å finne deg i det her.

Anonymkode: 0b5a9...ded

• Liker 3
Skrevet

For en drittmann! Du klarer deg mye bedre uten ham. Ta kontakt med nav og fortell dem om situasjonen, da får du vite hva du må gjøre for å klare det økonomisk. Det er den letteste delen, selv om det kan være et styr det også. Anbefaler deg uansett å prøve å legge av noen kroner slik at du har litt i en overgangsperiode. Tenk igjennom hva du kan gjøre med jobb og evt utdannelse.

Så kommer resten: du kan ikke la deg behandle slik! Det bryter deg bare mer og mer ned. Du er verdt mye mer! Det finnes mange menn som er mye bedre. Og det er mye bedre å være alene enn å være sammen med en som behandler deg så dårlig. 

Finn ut av de praktiske tingene, det løser seg alltid på en eller annen måte. Så blir det gjerne litt kaos i en periode, men det ordner seg til slutt om du bare bestemmer deg for å gå. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...