AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Hadde aldri trodd at jeg skulle skrive en «kan jeg være gravid likevel-tråd». Men her er den like fullt. Og skjønner jo at dere ikke kan gi meg svaret. Men kanskje det er noen med lignende erfaring. Går på 1 pp med Letrozol grunnet lav til ingen eggløsning. Min syklus er ganske stabil. Er på rundt 27 dager. Har rundt syklusdag 22-28 kjent på mye luft i magen, murringer i underlivet og smerter i korsryggen. Men ingen mens. I dag på syklusdag 30 så får jeg det jeg først tenker er mensen. Men den ter seg liksom annerledes. Har vondt i korsryggen og litt i magen. Men blodet er så brunt, det har jeg aldri hatt før. Har innimellom også mer lyserødt blod når jeg tørker meg. Og det er ikke mye blod. Sorry detaljene. Hva kan dette være? Er det mensen? Anonymkode: f9304...4d1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 Ikke godt å si ententen kan det være begynnelsen på mensen eller festeblødning:) ta en test du så får du vite Anonymkode: a60a7...3d8
Apekatten Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 Jeg hadde det slik da jeg ble gravid. Mensen var ca 1 uke forsinket, og da jeg trodde jeg fikk mensen var det litt brunt den første dagen, deretter to dager med bittelitt blod. Jeg har også hatt det slik når jeg ikke har vært gravid. Ta en test, så finner du ut av det ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå