AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Selv i noenlunde voksen alder aksepterer jeg fortsatt ikke at jeg er seksuell tiltrukket av andre menn. Er altså mann selv. Jeg har ikke tillatt meg å prøve ut denne siden ved meg. Det nærmeste er vel at jeg har cammet med en del menn, og funnet det svært spennende. Når en mann ligger og viser frem "guttemusa" og sier at jeg skal presse meg inn i ham og komme inni han, blir det nesten for mye for meg. Jeg digger hvor mye jeg tenner på det, og jeg hater det samtidig. For "etterpå" føler jeg meg så uendelig skitten, og lurer på hva jeg egentlig tenkte på.. Det som stopper meg, tror jeg er at jeg bryr meg for mye om hva andre mennesker mener, og mitt største ønske er egentlig å være "normal". Helst leve et normalt familieliv med dame og barn. Det er ikke noe jeg ønsker bare for fasadens skyld, det er noe jeg egentlig ønsker meg. Jeg tror at det å prøve det ut kunne gjort mye skade psykisk, fordi jeg sliter ellers med tanker osv.. Veldig mye negativ tankevirksomhet. Tror jeg ville blitt paranoid, og tenkt at alle ville funnet det ut, at folk dømmer meg og at jeg for evig blir en gedigen reject for damene. Tenker kanskje at visse ting er best egnet for å holde til fantasiene.. Anonymkode: 413a4...4a1 1
Tigertone Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 Å ha det sånn kan føles veldig tungt! Mange som tenker som deg har god effekt av å gå til en sexolog. Hen kan gi deg gode verktøy til å sortere tankene dine på dette, og du kan få et bredere perspektiv på følelsene dine. Du kan få ganske mange tankevekkere der, og få hjelp til å finne ut hvorfor du føler som du gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 Jeg er kvinne og synes det er tiltrekkende med bifile menn. Er sikkert ikke den eneste. Anonymkode: 102b0...21a 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 Synes også at du skal oppsøke en sexolog. Du skal ikke gå rundt og føle deg skitten eller skamme deg over seksualiteten din. Anonymkode: 0eec8...6ac
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5 Skrevet 21. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og synes det er tiltrekkende med bifile menn. Er sikkert ikke den eneste. Anonymkode: 102b0...21a Nei, du er ikke den eneste Jeg er godt voksen, og har møtt en biseksuell crossdresser. Og han er den beste jeg noen gang har hatt... Og jeg har aldri tent på ei jente selv. I tillegg tenner vi på samme ting (vil ikke kalle det fetish, for vi kan ha sex uten også) så det er bare helt rått Han er "skikkelig mann" av utseende, har også et typisk "manneyrje" så hadde aldri gjetta at han var bi eller transe. Ble litt sjokkert da han fortalte det, før vi hadde sex første gang, men tok en sjanse og angrer ikke et sekund. Han er på toppen av alt en utrolig hyggelig mann, så jeg stortrives sammen med ham utenom sexen også Gjett om det er ei som bare går rundt og smiler om dagen Anonymkode: 35a0c...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #6 Skrevet 21. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er "skikkelig mann" av utseende, har også et typisk "manneyrje" så hadde aldri gjetta at han var bi eller transe. Så bra da, at du viser frem dine fordommer! Det hjelper nok TS veldig mye at folk tenker slik på det! Mange skeive menn, både homofile, bifile og transpersoner, er ekstremt maskuline. Det er ofte de som sliter mest med sin legning. Synes du burde finne noen å prate med, TS. Og jeg synes du burde snakke med en potensiell partner om dette. Endel har fordommer, men mange kvinner liker også tanken. Er det å ha sex med en mann, noe du kunne gjort sammen med en kvinne? Anonymkode: 9cb6c...130
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #7 Skrevet 21. februar 2019 Det er normalt å være bifil. Det er like mange menn som damer som er det men på grunn av patriarkatet så er det mer skam rundt det for menn. Det må du bare drite i for patriarkatet skal falle uansett! Ikke skam deg eller bry deg om hva andre mener De eneste som ser negativt på det er menn som er dumme, ingen normale menn eller kvinner bryr seg om legningen til andre Anonymkode: cc3eb...761 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #8 Skrevet 24. februar 2019 På 20.2.2019 den 22.58, tigertone skrev: Å ha det sånn kan føles veldig tungt! Mange som tenker som deg har god effekt av å gå til en sexolog. Hen kan gi deg gode verktøy til å sortere tankene dine på dette, og du kan få et bredere perspektiv på følelsene dine. Du kan få ganske mange tankevekkere der, og få hjelp til å finne ut hvorfor du føler som du gjør. På 20.2.2019 den 23.04, AnonymBruker skrev: Synes også at du skal oppsøke en sexolog. Du skal ikke gå rundt og føle deg skitten eller skamme deg over seksualiteten din. Anonymkode: 0eec8...6ac Takker for velmenende råd, men sexolog kommer nok ikke til å skje, da jeg vegrer meg for å oppsøke hjelp til andre ting i livet mitt også. Jeg har en sperre for det, og på en måte vil jeg ikke legge så mye i ting, heller. Og da kommer nok en sexolog i aller siste rekke. Anonymkode: 413a4...4a1
Tigertone Skrevet 25. februar 2019 #9 Skrevet 25. februar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Takker for velmenende råd, men sexolog kommer nok ikke til å skje, da jeg vegrer meg for å oppsøke hjelp til andre ting i livet mitt også. Jeg har en sperre for det, og på en måte vil jeg ikke legge så mye i ting, heller. Og da kommer nok en sexolog i aller siste rekke. Anonymkode: 413a4...4a1 Det et et valg man tar på godt og vondt. Ønsker deg lykke til, og håper du får det bedre. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #11 Skrevet 3. mars 2019 På 21.2.2019 den 4.59, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og synes det er tiltrekkende med bifile menn. Er sikkert ikke den eneste. Anonymkode: 102b0...21a Takk for det! Liker kos med et par, jeg. Anonymkode: f80e3...f5b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #12 Skrevet 3. mars 2019 Ts, jeg lover deg at hvis du tenner veldig på dette kommer du aldri til å angre etter å ha prøvd. Mann som snakker av erfaring her. Ikke bry deg det døyt om hva andre mener osv.. Dessuten bryr folk seg fint lite om andres liv. Om du hopper til køys med en mann, hvem kommer til å få vite det? Trolig bare deg og han du ligger med. Jeg var/er akkurat som deg, altså biseksuell. Visste at jeg tente på menn hele ungdommen, men aksepterte det liksom ikke før i 20-åra. Jeg fant en fyr som var i samme båt som meg, heterofil utad men med et ønske om å prøve med en mann. Vi var begge dønn seriøse og ærlige med hverandre. Derfor kunne vi utforske fritt og vi gjorde alt uten kondom. Det er det som er så fantastisk med en fast partner som man stoler på. Man slipper å bekymre seg, og kan slippe seg helt løs. Klarer ikke engang beskrive den følelsen det var å fiske ut en stiv kuk av boxeren, etter å ha fantasert om dette i så mange år. Jeg ble skjelven og kjente en kåthet jeg aldri før hadde følt på. Føltes som om jeg var nær ved å besvime når jeg endelig turte å ta den inn i munnen. Men det aller diggeste var å se kuken gli til bunns i rompa, og også det å selv bli pult. Det var veldig rart å være den "underdanige", men samtidig eksepsjonelt pirrende. Det er noe helt, helt spesielt med sex mellom menn.. Selv om mange dømmer det som skittent, syns jeg det er vidunderlig vakkert. Så lenge du enten prøver ut med en fast partner, eller bruker kondom hvis du treffer en tilfeldig, så blir det en bra opplevelse for deg. Men for all del; prøvd det ut! Man lever jo bare en gang, og det er kjipt om det bare er tanken på hva andre mener som stopper deg. Anonymkode: 6ebe0...32a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå