Gå til innhold

Er det forskjell på vaginaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Etter en samtale med han jeg dater ble jeg nyskjerrig på om dere menn kjenner forskjell på vaginaen? Foruten om den er trang eller ikke. Jeg har alltid trodd at innvendig ville vært likt på alle jenter. Han jeg dater fortalte meg at min vagina var den deiligste han noensinne hadde vore inni og jeg glømte å spør om det ikke kjentes likt ut som alle andres. Han er vill etter min og jeg lurer på hva som er spesielt med min kontra de 90 andre han har hatt sex med. Tror ikke jeg er spesielt trang heller, helt normal vil jeg tro. 

Og nei, dette er ikke troll ;)

Kvinne, 23

Anonymkode: 4f0b7...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er ingen vaginaer helt like.

Anonymkode: 71bdb...c84

• Liker 6
Skrevet

Vi er like forskjellige som menn er. Det handler om kompatibilitet i tillegg til tenning, begjær...

:) 

• Liker 8
Skrevet

Enorme forskjeller, både i estetikk og i tranghet. Og akkurat som ansikter kan være variere fra attraktive til direkte frastøtende, kan underliv det. Potetneser og blomkålører har sine paralleller nedentil:)

Anonymkode: f738a...ca0

Skrevet (endret)

Det er forskjell, ingen tvil om det. Men... ehh... Det er ikke akkurat innsiden av vagina som avgjør om jeg tenner på dama.

Har vi kommet så langt som til senga er jeg tent uansett. Trang eller ikke...

Endret av Hillbill
  • Liker 10
Skrevet
51 minutter siden, Hillbill skrev:

Det er forskjell, ingen tvil om det. Men... ehh... Det er ikke akkurat innsiden av vagina som avgjør om jeg tenner på dama.

Har vi kommet så langt som til senga er jeg tent uansett. Trang eller ikke...

Men hva er best? Jeg har avstått fra sex de siste årene i frykt for å være en skuffelse, enda jeg har lyst.... 

Anonymkode: fab73...fc3

Skrevet

Jeg tror det er noe menn sier til alle damer. Jeg har hørt det fra alle og tviler på at jeg er den diggeste av 50-100 stk for alle og en hver. Det er bare for å få dama til å få bra selvtillit i senga. 

Jeg har også hørt at jeg er den flinkeste av alle til å suge, det virker jo som de mener det, men er siklert bare fordi et sug alltid er digg også sier dem det så jeg får lyst til å suge dem mer. 

Kvinne 24. 

Anonymkode: 29137...5c0

• Liker 14
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er noe menn sier til alle damer. Jeg har hørt det fra alle og tviler på at jeg er den diggeste av 50-100 stk for alle og en hver. Det er bare for å få dama til å få bra selvtillit i senga. 

Jeg har også hørt at jeg er den flinkeste av alle til å suge, det virker jo som de mener det, men er siklert bare fordi et sug alltid er digg også sier dem det så jeg får lyst til å suge dem mer. 

Kvinne 24. 

Enig med deg. Har også alltid fått høre det. Det er bare slik menn sier. Samme som at vi sier til de at de har den største og beste kuken vi har sett, og at de er den beste i sengen. Sluke ting er det man skal si til en kjæreste, spør du meg. Så lenge de ikke er helt på tulltur, og har en veldig liten penis. 

Anonymkode: 78c15...9f3

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg. Har også alltid fått høre det. Det er bare slik menn sier. Samme som at vi sier til de at de har den største og beste kuken vi har sett, og at de er den beste i sengen. Sluke ting er det man skal si til en kjæreste, spør du meg. Så lenge de ikke er helt på tulltur, og har en veldig liten penis. 

Jeg personlig gir ikke sånne komplimanger til menn om ikke jeg mener det, og jeg mener det nesten aldri om ikke jeg virkelig er glad i han, den aller beste sexen er med noen man er glad i, men for de fleste menn så er det like bra om de får sexen fra en fremmed som med kjæresten. Og fitte er fitte og sug er sug. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig gir ikke sånne komplimanger til menn om ikke jeg mener det, og jeg mener det nesten aldri om ikke jeg virkelig er glad i han, den aller beste sexen er med noen man er glad i, men for de fleste menn så er det like bra om de får sexen fra en fremmed som med kjæresten. Og fitte er fitte og sug er sug. 

Nå må du gi deg 😂 tror du menn har like bra sex med en fremmed som med en de er glad i? Nå er ikke alle menn like, og ikke alle kvinner heller. Men jeg tørr påstå st de fleste menn synes sexen er bedre med en de er glad i og trygg på. En som vet hva han liker og omvendt. Er ikke alle som tenker at «et hull er et hull»

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du gi deg 😂 tror du menn har like bra sex med en fremmed som med en de er glad i? Nå er ikke alle menn like, og ikke alle kvinner heller. Men jeg tørr påstå st de fleste menn synes sexen er bedre med en de er glad i og trygg på. En som vet hva han liker og omvendt. Er ikke alle som tenker at «et hull er et hull»

Jeg sa "de fleste". Vet om så mange menn som kjøper horer og har ligget med 200 stk osv. Ingen damer jeg kjenner har gjort noen av de delene. 

Jeg tror "de fleste" menn er mer glad i sex generelt enn damer. Det ligger jo i instinktet deres, de har jo disse lystene for å "formere seg" fortsest mulig. 

Jeg sier ikke direkte at hull er hull, de ligger jo ikke med hvem som helst, men de ligger med de de syntes er atraktive nok, og deretter er hull, hull. For det meste. 

Selvfølgelig syntes de nok at det er bedre å ligge med noen de er glade i, men tror nok de fleste menn nyter sex uansett følelser eller ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Som liten mann merker jeg stor forskjell på kvinner, ja. Men det er mange andre faktorer som er mye viktigere for at det skal bli god sex. 

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er best? Jeg har avstått fra sex de siste årene i frykt for å være en skuffelse, enda jeg har lyst.... 

Anonymkode: fab73...fc3

Hvis jeg kunne velge så ville jeg hatt ei som ikke er så trang. Mye kan gjøres ved å stramme muskler, og trangt er ikke nødvendigvis så mye bedre. Dessuten holder jeg lenger hvis det ikke er så trangt.

For min del er det summen av alt som avgjør om det blir en minneverdig opplevelse, ikke ene og alene hvor trang eller vid vagina er. Kan faktisk ikke huske å  ha reflektert over det under akten noen gang .

• Liker 1
Skrevet

Digg er det uansett, 100% garantert, uten noen form for tvil.

MEN

Ene eksen min var det noe som bare klaffet ekstra med rent fysisk, sex har vært litt skuffende siden henne, uheldigvis.

• Liker 1
Skrevet

Ja, noen er "closed " mens andre er "open " 😎

Anonymkode: 95716...5c1

Skrevet

Det er ekstremt mye større forskjell på damer, både utseende, følelse og hva de responderer på, enn det er på menn.

En mann er en mann, liksom. De ser like ut, fungerer likt, man vet hva man får.

Damer er mer som troll i eske...

Anonymkode: f65de...67d

Skrevet

Jeg har også fått høre at jeg har verdens deiligste f***e, og den beste sexpartneren ut av alle de har hatt. Sistnevnte vet jeg er løgn rett og slett, så menn sier sånn for å være greie, men det blir bare kleint når man vet det er løgn. Bedre å la være å si noe. 

Anonymkode: de305...70f

Skrevet

Jeg er mann på 46 år og tenker ikke så mye over dette. Men det skal sies at vidåpne (slappe) damer med mye fukt i blomsten ikke er det som tenner meg voldsomt. Da kan man like godt knulle et glass med lunket vann.

Jo trangere jo bedre mener jeg. 

Anonymkode: 41838...a9e

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Sphere skrev:

Som liten mann merker jeg stor forskjell på kvinner, ja. Men det er mange andre faktorer som er mye viktigere for at det skal bli god sex. 

Som liten mann...blir det noen damer på deg da, eller må du betale for de?

Anonymkode: f44f1...b5e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann på 46 år og tenker ikke så mye over dette. Men det skal sies at vidåpne (slappe) damer med mye fukt i blomsten ikke er det som tenner meg voldsomt. Da kan man like godt knulle et glass med lunket vann.

Jo trangere jo bedre mener jeg. 

Anonymkode: 41838...a9e

Ja, selv om jeg har en relativt voksen kukk så har jeg av og til tenkt at det hadde vært mindre styr å bare åpne verandadøren og jukke ut gjennom den.

Anonymkode: f44f1...b5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...