AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Min sønn på 11 spurte meg om ikke jeg kan få en kjæreste. Har vært alene med han, og ikke introdusert noen av de jeg har datet tidligere. Nå dater jeg ikke, og har ikke gjort på noen år. Men fikk nesten litt "dårlig samvittighet" jeg.. Ja, altså for at jeg ikke har en mann i livet hans. Bare mine tanker i kveld <3. Anonymkode: 3d74a...978
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 Samme her. Min sønn ønsker seg veldig søsken, og spør derfor om jeg ikke kan få meg kjæreste. Hadde det bare vært så lett.. Anonymkode: 3f51c...e63
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Min sønn ønsker seg veldig søsken, og spør derfor om jeg ikke kan få meg kjæreste. Hadde det bare vært så lett.. Anonymkode: 3f51c...e63 Ja, ikke sant.. Er ikke bare å knipse. Visste ikke at han gikk med disse tankene jeg. Han sa også han ønsker seg søsken. Huff 😕 Anonymkode: 3d74a...978
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 Du får si at det kan nok hende at du får det en gang, men at du først må møte en som kan passe inn i livene Deres 😍🍀 Anonymkode: bc831...2ef 1
Zienna Skrevet 20. februar 2019 #5 Skrevet 20. februar 2019 Din sønn begynner å bli stor. Nå vet han at om få år er han ungdom, og at fra da av kommer venner til å bety mye for ham. Han har skjønt at på et tidspunkt skal han flytte fra deg. Da blir du alene, tenker han. Derfor ønsker han en kjæreste for deg. Viktig da å fortelle barnet sitt at en slik utvikling er helt ok. Uansett mann eller ikke mann. 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #6 Skrevet 20. februar 2019 Det er helt sant. Takk for refleksjoner! Anonymkode: 3d74a...978 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #7 Skrevet 21. februar 2019 Sønnen mi på 7 år spør om jeg ikke kan bli kjæreste med barnefaren sånn at han kan få en lillebror. Har litt dårlig samvitighet for at han ikke har noe søsken,med barnefaren er virkelig ikke ett alternativ som far igjen! Har vært på date når jeg har hatt barnefri men det har ikke blitt noe forhold. Anonymkode: 1a011...24f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå