Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #1 Del Skrevet 12. april 2005 Noen som har kjøpt Mdf plater her og vet hvor mye slikt koster? Jeg tenker på å sette nye skapdører på kjøkkenet mitt, og har sett dette i diverse interiørblader. Noen her som har gjort det samme? Kanskje også malt dem? Del gjerne din erfaring her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
picasso Skrevet 12. april 2005 #2 Del Skrevet 12. april 2005 Mine erfaringer blir for omfattende å dele, men jeg kan forsøke å gi noen gode råd på veien MDF (Medium density Fibreboard) blir fort kostbart å kjøpe og håndtere frem til ferdig montert på/som kjøkkendører. Det vil bli langt rimeligere for deg å kjøpe ferdige dører i den profil du ønsker fra en kjøkkenleverandør (bruk gjerne en av de mindre, eller ett av de firma som leverer ny fronter. Som privatperson vil du neppe oppnå spesielt gode betingelser hos en av de store lagerførende kjedene. Dessuten er utgangsprisene (veil. priser) ekstremt høye. Tar du høyde for håndtering (maling/lakk, utfresing for hengsler m.v.) vil det garantert være rimeligere for deg, om du da ikke regner med timer og liker å "holde på" Ettersom jeg kun handler til prosjekter, er jeg ikke fullt oppdatert på veil. priser, men jeg vil tro at jeg betaler en brøkdel av det du betaler. Det blir derfor galt av meg å gi ut de priser jeg handler for, da du ikke vil finne at dette er overensstemmende med terrenget når du er ute og handler. Send gjerne en PM om du har andre spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå