AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Jeg trenger sårt en uke ferie, er helt utkjørt etter en knallhard periode på jobb. Har derfor bestemt meg for å hoppe på en chartertur, noe jeg aldri har gjort før. Økonomien er så som så, og jeg tenker at det ikke nødvendigvis bare er å hoppe på den billigste restplassen, hvordan er matprisene på de forskjellige øyene? Det går direktefly fra her jeg bor til Gran Canaria, Lanzarote og Tenerife. Noen som har vært på disse stedene og kan fortelle om prisnivået på mat? Jeg ser for meg at det spises minst ett måltid ute daglig. Anonymkode: 2f853...2fa
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 Da vi var på GC, hadde vi halvpensjon på hotellet. Er veldig glad for det, for der vi bodde, Meloneras, var det ikke så mange restauranter innen gangavstand. Mest store hotellkompleks og en utrolig fin strand. Og vi reiste med barn som begge var under skolealder. Hotellbuffeten var svært bra, så vi slapp å kjøpe pizza og burger til mat til dem hver dag, som er typisk barnevennlig restaurantmat. Spiste lunsj på lokale restauranter, spesielt da vi hadde leiebil og kom oss litt rundt til steder med litt mer lokal kultur. Vi betalte alt fra 7-15 euro for lunsj per person (ofte inkl drikke). Det er selvsagt mulig å få det rimeligere hvis man grabber en matbit i hånda fra en snack bar, men det er jo hyggelig å sitte ned. Anonymkode: 6d957...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå