Gå til innhold

Din beste "tatt på fersken" historie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten var på cruise i Middelhavet. Første kvelden bestilte vi frokost til neste morgen levert på rommet. Vi våknet litt tidlig neste morgen og var ganske horny. I det jeg står på alle 4 i senga og han kjører på bakfra stående ved fotenden, kommer en rund negresse inn på lugaren med maten, stryker seg forbi han, går ut på balkongen og setter maten på bordet. Så kommer hun tilbake, smiler og sier "good morning, please continue" 🙂

Anonymkode: b2dfb...0ac

• Liker 29
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er nok ikke et uvandt syn for roomservice på et cruise. Så ta det med ro. Dere var kanskje nr6 på hennes skift den dagen. 

Her er det nok når muttern kom opp og ferska meg på kanskje samleie nr. 3 fra vi begge ga vår jomfrudom til hverandre. Vi var begge 17. Jeg bodde hjemme og hun reagerte på støyen. Dura inn på rommet mitt. Ble fly forbanna og ringte foreldrene hennes og krevde at de skulle komme å hente henne. Det er 20år siden. Hun turde aldri igjen å treffe muttern. 

Anonymkode: cecb4...364

• Liker 6
Skrevet

Min eneste og verste er fra da jeg bodde i kollektiv med to andre jenter. Typen min og jeg slo oss løs i stua da begge de andre hadde eksamen. Plutselig smeller det i døra og hun ene står der rett foran øynene mine mens han løfter meg opp etter veggen 😂🤐 Hun hadde gått tidlig hjem med hodepine og ble ikke mer fornøyd, men etter en time lo hun av det hele.

Anonymkode: 84cf8...65c

• Liker 4
Skrevet

Den tør jeg ikke å røpe innpå her engang 😂 mann 

Anonymkode: 6a935...973

Skrevet

Vi var begge 18 men bodde hjemme, hans mor jobbet sent (trodde vi), vi hadde røff doggy sex på soverommet hans med åpen dør, han dro meg i håret og holdt meg over munnen mens jeg ropte "åååå" i tidenes orgasme akkurat idet det smalt i døra i gangen rett utenfor soverommet og jeg så mora rett i øynene. Aldri har et sekund føltes så lenge, føltes som hundre timer gikk før hun stengte døra og gikk inn på kjøkkenet. Jeg kledde på meg og hoppet ut av vinduet og kom aldri tilbake.

Anonymkode: e5f7d...713

• Liker 9
Skrevet

Da min kone og jeg var nyforelsket og var på besøk hos hennes søster i Oslo. Hun bodde på en bitteliten 1-roms på Bjerke. 

Søsteren skulle ut på date, og vi slo oss virkelig løs på det lille rommet. Rett etter at jeg hadde sendt satsen min utover magen hennes, stod søsteren i døren... Daten gikk ikke som planlagt....

Anonymkode: b2dfb...0ac

• Liker 4
Skrevet

Første kjæreste. Foreldrene hennes skulle avgårde på shopping. Hun går til og med ut på badet for å se etter dem, og glemmer å lukke døra etter seg til rommet. Vi er begge klare som egg, og trenger ikke mye oppvarming før hun kaster seg over meg og begynner å ri meg. Plutselig banker det på, og "svigermor" står i døra. De hadde visstnok glemt noe. Kjæresten min skvetter til, og spretter av meg, slik at "svigermor" får fullt innsyn der jeg ligger. Det føltes som en evighet, men hun lukket døra raskt igjen. Det ble pinlig i lang tid framover, for å si det slik. 

• Liker 2
Skrevet

På fest og finner oss et rom, overkåte som vi er... Han forsikrer meg om at han har låst døra.....

Og midt i en 69 hører vi en kompis som sier....dere kunne vi det minste låst døra.....🙈 Der lå jeg med fitta rett mot han.... Flaut der og da, med et halvt år sendere endte det med trekant med han noen ganger.... Så han ble i det minste ikke skremt av synet....🤭

• Liker 7
Skrevet

Besøkte eksen på jobben i møbelbutikken. Det var stille på jobb så vi stakk bort i sengeavdelingen for å kose oss. Ting gikk litt for langt og vi ble ferska av en kunde. Flaut, men han mistet ikke jobben. 😂

Anonymkode: 96c81...583

• Liker 3
Skrevet

Dette er lenge siden, var vel 18-19 år. Hadde vært hos eksen min (som bodde med familien sin) og skulle kjøre hjem i den lille poloen min som sto parkert like i nærheten av huset. Han ble med meg ut i poloen for å si hade, og plutselig endte det med at vi hadde sex baki poloen. Begge var helt kliss nakne, men det var helt mørkt ute så vi var ikke så bekymret for innsyn.

Plutselig kommer moren hans ut av huset med svær lommelykt og med begge bikkjene deres (hun skulle gå tur med dem)!!! Vi ser at hun nærmer seg og  stresser alt vi kan med å finne noe å dekke oss med. Så lyser hun mot bilen (hun skjønte jo sikkert ikke hvorfor jeg ikke hadde dratt enda) og ser at vi sitter baki helt nakne. Så da snur hun kjapt og går tilbake inn i huset med bikkjene 😂😂😂 jeg dro ALDRI tilbake dit etter den hendelsen (det var uansett slutt mellom oss så jeg avsluttet FF-forholdet vårt). Blir fortsatt dritflau av å tenke på det.....

Anonymkode: 82081...227

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hadde vært på byen, på veg opp på rom, -på  jobben, havnet jeg med ei Svensk vikar, på røyke-rom, hu tredde seg på, rei ivrig... -Da kom gynekologen inn... Kødden satte seg demonstrativt ned,

-akkurat så han glante meg rett i æua, -tok seg  v e l d i g  god tid, med den røyken...

LOL...

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Skrevet

Ble tatt på fersken av stefaren min for noen år siden. 

Jeg og venninna mi var på rommet og  ...koste oss... Jeg lå med hodet mellom bena hennes med rompa i været mot døra. 

Hadde glemt å låse døra, og plutselig kommer stefaren min inn for å fortrelle at det var middag. Han ble rimelig flau, mumlet noe om "kos dere" og lukket døra. 

Læringpunkter: Jeg lærte å låse døra, han lærte å banke på og vente på svar før han gikk inn på rommet mitt.

• Liker 7
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Har flere ganger blitt fersket på forspill, men jeg tror det er flauere for dem som fersker😂

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Sliten&kjørt52
Dobbelpost. My Bad. ... a.
Gjest Alterego666
Skrevet

Har blitt fersket flere ganger mens jeg har hatt sex utendørs. Heldigvis aldri av noen jeg trenger møte igjen.

Gjest Paramount
Skrevet

Har aldri blitt "tatt på fersken", men er det noe som heter "å vise seg på fersken"? da kunne det blitt noen morsomme historier ;) 

Skrevet

For mange år siden var vi på sydentur med et annet par. Vi hadde kjørt til en avsides strand. De andre tok en spasertur, mens vi lå igjen. Vi benyttet anledningen og hadde sex. Men de kom plutselig tilbake. Mannen min valgte likevel å sluttføre det vi hadde startet, og dermed holdt vi på litt til med de to andre som tilskuere. 

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Hunmedham skrev:

og dermed holdt vi på litt til med de to andre som tilskuere. 

Herlig. Er litt nysgjerrig på stemningen etterpå,  fikk dere kommentarer ved middagsbordet f.eks?  

Anonymkode: 88330...531

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bare laidback god stemning. Og bading uten badetøy resten av ferien.

Endret av Hunmedham
  • Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlig. Er litt nysgjerrig på stemningen etterpå,  fikk dere kommentarer ved middagsbordet f.eks?  

Anonymkode: 88330...531

Voksne fornuftige folk kommenterer ikke slik! I alle fall ikke ved middagsbordet. Kan jo hende de som gikk en tur, også hadde sex.

Anonymkode: 29c59...d6d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...