megda Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Jeg er inne i en midlertidig økonomisk svak situasjon og måtte ty til hjelp fra nav. Jeg fikk innvilget dagpenger den 13.02, og lurte på når man eventuelt får utbetalt dagpenger i første omgang? jeg finner ikke noe spesifikk info om dette hos nav eller andre forum. Om noen har et svar så setter jeg pris på det
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 4 minutter siden, megda skrev: Jeg er inne i en midlertidig økonomisk svak situasjon og måtte ty til hjelp fra nav. Jeg fikk innvilget dagpenger den 13.02, og lurte på når man eventuelt får utbetalt dagpenger i første omgang? jeg finner ikke noe spesifikk info om dette hos nav eller andre forum. Om noen har et svar så setter jeg pris på det Hvis du fikk 13.02 er første utbetaling tidligst inne på konto på førstkommende tirsdag, altså 26. Tdiligst. Anonymkode: 269e7...1db 1
megda Skrevet 20. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du fikk 13.02 er første utbetaling tidligst inne på konto på førstkommende tirsdag, altså 26. Tdiligst. Anonymkode: 269e7...1db takk, for svar
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 Når skal du sende første meldekort? Anonymkode: a3916...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå