VarmogVenneløs Skrevet 20. februar 2019 #1 Del Skrevet 20. februar 2019 Hei, Kvinneguiden. På barneskolen var det lett å få seg venner. Da kunne man f.eks. si til noen som var fysisk eller psykisk svakere enn deg at "vi er venner, nå". Og så ble det slik. I voksen alder er denne taktikken mindre vellykket. Folk finner seg ikke i å bli tvunget inn i et vennskap lenger. I tillegg er det så få som er psykisk eller fysisk svakere enn meg. Hvordan skal jeg da gå frem? Hvordan får man seg venner i voksen alder? Gi meg deres beste tips. Student i Oslo, 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 20. februar 2019 #2 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) Fysisk og psykisk svakere enn deg for å bli venner? Er du ikke helt riktig navla, eller er du et troll nå? Ironi funker dårlig skriftlig, by the way. Endret 20. februar 2019 av Million 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. februar 2019 #3 Del Skrevet 20. februar 2019 38 minutter siden, VarmogVenneløs said: Student i Oslo, 21. Drøssevis av foreninger for studenter i Oslo. Om studiet ditt har dårlig opplegg, så sjekk på fakultetsnivå og universitetsnivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 8. mars 2019 #4 Del Skrevet 8. mars 2019 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå