VarmogVenneløs Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Hei, Kvinneguiden. På barneskolen var det lett å få seg venner. Da kunne man f.eks. si til noen som var fysisk eller psykisk svakere enn deg at "vi er venner, nå". Og så ble det slik. I voksen alder er denne taktikken mindre vellykket. Folk finner seg ikke i å bli tvunget inn i et vennskap lenger. I tillegg er det så få som er psykisk eller fysisk svakere enn meg. Hvordan skal jeg da gå frem? Hvordan får man seg venner i voksen alder? Gi meg deres beste tips. Student i Oslo, 21.
Million Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 (endret) Fysisk og psykisk svakere enn deg for å bli venner? Er du ikke helt riktig navla, eller er du et troll nå? Ironi funker dårlig skriftlig, by the way. Endret 20. februar 2019 av Million 4
Gjest SVK Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 38 minutter siden, VarmogVenneløs said: Student i Oslo, 21. Drøssevis av foreninger for studenter i Oslo. Om studiet ditt har dårlig opplegg, så sjekk på fakultetsnivå og universitetsnivå.
Elaine Marley Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå