Gjest saas Skrevet 12. april 2005 #1 Skrevet 12. april 2005 Hvilken er best? Isåfall lotion/krem/mousse?? Hvilken type av hvilket merke?
Lumiah Skrevet 12. april 2005 #2 Skrevet 12. april 2005 Fake Bake har jeg ikke prøvd, men St Tropez er min selvbruningskrem-favoritt! Jeg bruker moussen, og etter å ha prøvd den ett par ganger har jeg funnet en bra teknikk. Saken er den at moussen tørker veldig fort, så man må jobbe med små områder om gangen. Resultatet er en fin, naturlig brunfarge. :-)
Gjest Devana i.i Skrevet 12. april 2005 #3 Skrevet 12. april 2005 Jeg har fake bake og er strålende fornøyd med den, fargen varte i over en uke. Men nå har jeg ikke prøvd St Tropez da Så vet ikke hva som er best. Har hørt mye bra om begge deler.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #4 Skrevet 12. april 2005 Er det mulig å kjøpe selvbruning fra St. Tropez - bare beregnet til ansiktet?
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 Er det mulig å kjøpe selvbruning fra St. Tropez - bare beregnet til ansiktet? Nei, dessverre har de ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå