Gå til innhold

Flytte til Steigen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Steigen? Skolemiljø, sosiale aktiviteter, folk, etc.?

Anonymkode: 3425f...bd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du familie der? Det er et lite sted, de fleste vet hvem hverandre er. Min eks er der ifra, så jeg har kun tilbragt ferier og kortere perioder der. Kjenner derfor ikke til hvordan skolen er etc. Men jeg har likt meg der, på ferie, men kan se for meg at det ikke er bare bare å være tilflytter. Kommer an på hvor man flytter fra tror jeg? Noen som er fra storbyen kan vel kanskje kjede seg litt der? Men folk nordover er jo kjent for å være imøtekommende så 🤔

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer fra steigen. Selv om jeg flyttet i skolealder med familien er jeg ofte tilbake og føler en sterk kjærlighet for det jeg oppriktig mener er landets vakreste sted. Jeg opplever at lokalsamfunnet der er åpent og at det er mye som skjer der, tross at det er er lite sted. Jeg kjenner mange der som trives:) hvis dere er glade i naturen så kan dere nesten ikke finne et bedre sted, lykke til 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Har mye familie der og kjenner kommunen forholdsvis godt. Har vært der årlig i over 40 år. Kommunen har ikke så mange innbyggere, men er litt større i utstrekning, så det kommer jo litt an på hvor i Steigen du evt. tenker på?

Anonymkode: 332f8...5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...