Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har dere noen gang sex? Jag hadde besøk av en fyr sist uke. Vi hadde møttes for massasje et par ganger, og fant ut at vi likte hverandres utseende, og ville ta det litt lengre ved neste massasje.
Når det kom til stykke, hadde han liten tiss. Jeg har vært i et 2 år langt forhold med en som hadde liten tiss, og jeg tenkte bare "faen. ikke igjen" Men jeg følte ikke det passet å si " beklager. Men dette funker ikke for meg" så jeg gjennomførte og slettet han på snap når han gikk ut av døren.

Hadde dere avbrutt eller fullført? Til info, han kunne heller ikke bruke den, så jeg fikk absolutt ingenting ut av sexen

Endret av Diana
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde avbrutt. 

Metoden du gjorde er ganske stygg

Anonymkode: a967e...e2b

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Diana said:

Vi hadde møttes for massasje et par ganger

?

Anonymkode: 9bcf5...0f8

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde avbrutt. 

Metoden du gjorde er ganske stygg

Anonymkode: a967e...e2b

Nei, synest det var helt ok. Det finnes ingen perfekt måte  å avvise på uansett. Herregud, hun fullførte jo av ren "høflighet".

• Liker 3
Skrevet

Jeg personlig hadde fullført av høflighet, og heller tatt en prat etterpå om at det ikke funker for meg. Så ville jeg skrevet det inn i som en erfaring. :) Men det er helt opp til hver enkelt hva man velger å gjøre. Man kan fint avbryte sex om man føler for det, og man skal aldri gjøre noe som føles feil. Jeg som person kan fint fullføre sex som ikke er den beste uten å tenke så mye over det, men jeg har snakket med flere personer som ikke greier det. Og det er helt greit! :) Og hvordan man avviser noen, det er et vanskelig spørsmål. Personlig er respekt for andres følelser viktig for meg, men jeg kjenner personer som gjorde som deg. Om det er greit eller ikke mener jeg det er samvittigheten til hver enkelt som avgjør. :) 

• Liker 9
Skrevet
9 hours ago, Diana said:

Hadde dere avbrutt eller fullført? Til info, han kunne heller ikke bruke den, så jeg fikk absolutt ingenting ut av sexen

Kan du bruke den da eller bare ligger du der og venter på å bli tilfredsstilt? 

Anonymkode: 2d98a...f40

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Diana skrev:

Har dere noen gang sex? Jag hadde besøk av en fyr sist uke. Vi hadde møttes for massasje et par ganger, og fant ut at vi likte hverandres utseende, og ville ta det litt lengre ved neste massasje.
Når det kom til stykke, hadde han liten tiss. Jeg har vært i et 2 år langt forhold med en som hadde liten tiss, og jeg tenkte bare "faen. ikke igjen" Men jeg følte ikke det passet å si " beklager. Men dette funker ikke for meg" så jeg gjennomførte og slettet han på snap når han gikk ut av døren.

To år? Er du fullstendig lam i hodet?

Anonymkode: cd4fd...760

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Diana skrev:

Ja.

Hva legger du i liten tiss? Hadde han under 10 cm?

Anonymkode: 18827...380

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde avbrutt, men det er fordi jeg er lei av å ha sex for høflighets skyld med menn som viser seg å ha små peniser. Vi skal ikke måtte ha sex bare for å booste egoet dems , sexen skal jo også nytes av oss og etter nok erfaringer vet jeg at jeg ikke kan nyte sex med små peniser så nå trekker jeg meg uten å ha dårlig samvittighet for det! 
Ghostet også en på samme måte som deg, slettet han ikke i det han gikk ut av døren men han tok så mye kontakt i etterkant av at jeg runka han for å unngå samleie, han trodde visst vi hadde noe på gang fra da av så jeg ignorerte han og slettet han etter noen uker med ghosting. 

Anonymkode: da54e...8b4

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg mistet lysten, uansett hva som var grunnen, så hadde jeg ikke hatt sex om jeg ikke hadde lyst lengre. Jeg har avsluttet sex, en gang når det føltes som ting gikk for fort frem. Og noen gang når vi har hatt fyllesex som varte så lenge at jeg for sår. Man føler seg alltid litt kjip når man avslutter når man er kommet så langt. Men man skylder ingen sex, selv om det lå i kortene. Selvfølgelig er det skuffende og frustrerende når det blir stopp, for jeg har opplevd det selv når han hadde drukket for mye. Men jeg vil kun ha en som er like giret og entusiastisk som meg, og det ville de jeg hadde sex med også.

Og det eneste du oppnådde med å "ofre" deg var å utsette avvisningen for han, i tillegg til at du utsatte deg for ett ligg med en mann du ikke var hypp på. Hadde du avvist han den kvelden så hadde han trodd at du ikke var klar og du kunne avvist han på en mildere måte senere. Nå fikk han ett sympati knull, men blir nok å lure på om han var så elendig i senga eller hadde for lite å tilby siden du ghostet han. Så resultatet ble det samme egentlig, bare at du fikk også en negativ opplevelse.

Anonymkode: 5713d...3c4

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde avbrutt, men det er fordi jeg er lei av å ha sex for høflighets skyld med menn som viser seg å ha små peniser. Vi skal ikke måtte ha sex bare for å booste egoet dems , sexen skal jo også nytes av oss og etter nok erfaringer vet jeg at jeg ikke kan nyte sex med små peniser så nå trekker jeg meg uten å ha dårlig samvittighet for det! 
Ghostet også en på samme måte som deg, slettet han ikke i det han gikk ut av døren men han tok så mye kontakt i etterkant av at jeg runka han for å unngå samleie, han trodde visst vi hadde noe på gang fra da av så jeg ignorerte han og slettet han etter noen uker med ghosting. 

Så enig, så enig.  Nå er ikke dette et problem for meg lenger, da jeg har fast elsker. Men jeg har hatt min del av "høflighetssex".   Herregud, hadde hatt mye mer utbytte av å funnet frem noe håndarbeid.   :klaske:

Skrevet

Så sykt overfladiske dere damer er a

Anonymkode: c7a2a...235

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I mine tilfeller hadde det ingenting med utseendet eller utstyr å gjøre. 

Syns det er litt trist at penisstørrelse skal ha så mye å si. Men jeg har hørt menn som har avvist damer de likte for at de hadde rare pupper, for store eller for små kjønnslepper, cellulitter o.l. og det har jo ikke engang med nytelse å gjøre, kun utseende. Størrelse på penis har mer å si sånn sett. Mange menn glemmer at vagina ikke har like mange nerver som penis, så om klitoris ikke blir stimulert så kan sex bli ganske frustrerende opplevelse for oss damer, selv når penis størrelse er perfekt. Og spesielt på ons når alle er fokusert på egen nytelse, og de fleste damer har erfaringen med menn som glemmer viktigheten av klitoris, så må de gjøre sitt beste for å få mest mulig nytelse. Og er penis veldig liten eller veldig stor, så kan det være en umulig oppgave og da er det bedre å takke nei, dra hjem å kose seg med  ett leketøy som garanterer en orgasme.

Anonymkode: 5713d...3c4

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vel si det er langt fra overfladisk og har ikke noe med overfladiskhet å gjøre. Det er faktisk en veldig egosentrisk kommentar, for det burde være en selvfølge i dag at alle menn og kvinner er enige om at sex er for begge kjønn, og ikke bare noe for mannens nytelse.  En kvinne er ikke overfladisk fordi hun også vil nyte og få noe ut av sexen. 

• Liker 1
Skrevet
På 20.2.2019 den 22.25, AnonymBruker skrev:

Kan du bruke den da eller bare ligger du der og venter på å bli tilfredsstilt? 

Anonymkode: 2d98a...f40

Nei jeg kan bruke den jeg. Fikk god trening med exen i hvordan bruke lite pikk for max nytelse for begge. Jeg foretrekker å jobbe selv fremfor å bare ligge der. Det er egentlig ganske kjedelig 

Skrevet
På 20.2.2019 den 22.36, AnonymBruker skrev:

To år? Er du fullstendig lam i hodet?

Anonymkode: cd4fd...760

Ehm nei? Jeg var jo ikke sammen med fyren i 2 år pga sexen. Man er sammen med en person fordi man liker vedkommende som menneske, fordi man har felles interesser og ting klaffer generelt. Sexen er bonus. Og sex er mye mer en bare inn, ut, kom. Man kan ha god sex selv om pikken er liten og selve penetreringen er en meh opplevelse. 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Diana skrev:

Ehm nei? Jeg var jo ikke sammen med fyren i 2 år pga sexen. Man er sammen med en person fordi man liker vedkommende som menneske, fordi man har felles interesser og ting klaffer generelt. Sexen er bonus. Og sex er mye mer en bare inn, ut, kom. Man kan ha god sex selv om pikken er liten og selve penetreringen er en meh opplevelse. 

Til dels helt enig med deg. Jeg dater en fantastisk flott fyr nå, det eneste som stopper meg fra å bli sammen med han er tanken på å leve med en liten tiss resten av livet. Orker ikke tanken, så leker heller litt fram og tilbake.

Anonymkode: 4111f...6c1

Skrevet

Hva er egentlig liten tiss?   Det er jeg nysgjerrig på.  Er tissen virkelig så liten eller har dere født barn eller brukt et eller annen leker som har gjort at dere ikke er så stramme lengre nedentil?  Ikke bli fornærmet, var bare nysgjerrig.  

Anonymkode: 91af2...16b

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, bullehurk skrev:

Så enig, så enig.  Nå er ikke dette et problem for meg lenger, da jeg har fast elsker. Men jeg har hatt min del av "høflighetssex".   Herregud, hadde hatt mye mer utbytte av å funnet frem noe håndarbeid.   :klaske:

Hihi, men så er gleden desto større når man oppdager at han både har en stor en, OG vet hvordan den skal brukes ;) Jeg har akkurat møtt en ny, og han her beholder jeg gjerne 😍

Anonymkode: a963c...dbf

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hva er galt med liten kuk`? Hadde aldri avsluttet noe pga kukstørrelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...