Gå til innhold

Mitt utdrikkingslag også...(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Selv om det har vært reaksjoner her inne på folks "dagbokaktige" betraktninger, har jeg lyst til å fortelle fra mitt utdrikkingslag også. Det kan jo være et tips til noen av dere som skal arrangere noe slikt i fremtiden...

Hadde en sterk mistanke igår om at det nå var min tur, så jeg hadde planlagt å stå tidlig opp og være ferdigdusjet til jentene kom og hentet meg. Sambo`n skulle på jobb så jeg lå og døste litt, mens jeg ventet på at veslejenta vår skulle våkne. Mente jeg hadde god tid da klokka var halv ni om morgenen.

Plutselig hører jeg et voldsomt leven som kommer nærmere og nærmere, og tenker i mitt stille sinn at nå kommer de vel jammen og henter meg i en folkevognbuss nå! Men neida jeg drar på meg morgenkåper og kikker ut... Der står den flotte harleyen og venter på meg! :o Her var det bare å kaste seg i dusjen og hoppe bakpå. Ut på E6 barer det før jeg må gå av ved en skogsvei, der motorsyklisten bare sender med meg et brev og beskjed om å gå innover skogen. Brevet viser seg å være en rebus, der jeg måtte finne ulike presanger på veien, deriblant badekåpe, oppblåsbare armringer, svømmebriller og diverse artikler fra kondomeriet... :hoho: Etter hengebrua, spretter noen av mine venninner frem med en liten snaps, og fullt badeutsyr. Deretter går ferden videre til rafting i Sjoa, noe som var kjempemoro! Fikk egen båt og supermorsom guide! Anbefales!!! :D

Etter turen blir jeg kjørt tilbake til en av jentene, der flere av mine venninner venter. Dette er andre gangen jeg sipper... Alle er kledd til fingerspissene med 80- tallsutsyr, tyggegummi og Limahl i bakgrunnen. Jeg blir "pyntet" med et skrekkelig antrekk, kreppet hår og blå øyenskygge...Bordet er dekket med barbieduk, rosa lys, peach canei osv. Det var til og med lagt frem Tuppen og Lillemor blader (hvem husker vel ikke det?), smurf og store plastikksolbriller! Ekte temafest! :ler:

Her drikker og spiser alle godt, før jeg får gaver som jeg må gjette hvem av jentene de er fra (her kom det fram mange morsomme historier...) :oops:

Etter å ha kost oss her en stund, blir alt pakket ned og vi kjører med minibuss til nærmeste by, der jeg plutselig får "besøk" av enda et par av mine gode venninner. Nå er jeg imidlertid litt for brisen til å sippe... Her har vi piknik i parken, med påfølgende pubrunde, før vi ender på Peppes for nok et måltid. Senere er det tid for nattklubb der alle nesten danser vettet av seg og koser seg helt fortreffelig, alle er i kjempehumør! I bussen hjem er alt hysterisk morsomt, og jeg tusler hjem klokken fire med de hvite snørepumpsene i ene hånda og den hvite skaiveska i den andre. Deilig å legge seg...

Måtte bare berette!

Hilsen fornøyd og lykkelig Vekt som har verdens beste venninner! :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artigt dette hørtes ut da! :D Jeg synes spesielt det er kjekt når det er rebus... det blir så mye ut av det... :D

Skrevet

Dette høres jo kjempekjekt ut :) Ikke masse utdritning, men masse moro :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...