Gå til innhold

Pulekompis slem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg må bare spørre hva dere andre synes. Jeg er singel og har et par kompiser som jeg sex fast med. Er det ok å bli skikkelig såra av at en av de finner på at de har en kjønnssykdom som han gir meg skylda for, for å se min reaksjon? For så å bare le å si at han kødda dagen etter. Har gått å bekymra meg i over 1 uke for dette. Har testa meg både før og nå da etter disse beskyldningene i frykt for at det likevel stemte, men har ingen kjønnssykdommer. Testene er fine. 

Er ikke dette veldig slemt gjort? 😣

Anonymkode: 82d3a...ad1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere 16 år eller? Hvem spøker med en sexparter om at de har en kjønnsykdom :klo: 

Skrevet

Hvordan har du gått og bekymra deg i en uke om han sa ifra at han kødda dagen etter?

Anonymkode: 3554a...bb7

• Liker 1
Skrevet

Smak på ordet "kompis". Han høres ikke ut som en pulekompis, han høres ut som en puledust, puledrittsekk, puleidiot...

Selv om dere ikke er sammen trenger du ikke finne deg i hva som helst.

• Liker 1
Skrevet

Når du finner på å tulle med noe sånt så stoler jeg ikke nok på han til å ikke teste meg en gang til bare for å være sikker på at det virkelig var en kødd. Dermed 1 uke med bekymring.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du finner på å tulle med noe sånt så stoler jeg ikke nok på han til å ikke teste meg en gang til bare for å være sikker på at det virkelig var en kødd. Dermed 1 uke med bekymring.

Er jo bare til å slutte å ligge med han det. Nå vet du jo at han er en asshole.

Anonymkode: 521e7...2dd

• Liker 1
Skrevet

Ja var det tenkte å gjøre. Ble bare så perpleks at det går ann liksom. Så måtte bare lufte det litt.

Skrevet

Dropp han som FF. Da får han vite hvordan det går når man "spøker" med noen om noe så alvorlig.

Skrevet

Han shit-testet deg.

Han hadde gått fra pulekompis til flyktig bekjent.

Anonymkode: bad84...6f0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...