AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #41 Skrevet 20. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: Men ikke majoriteten av lesber. Hilsen lesbe. Anonymkode: 52603...88b Ingen bryr seg. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er du mann? Anonymkode: 3c39a...3fe Ja Anonymkode: 60305...75e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #42 Skrevet 20. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal slikke noen med lange gardiner er jo smaken som baken. Noen liker det , noen liker det ikke. Noen vil ha dem, noen vil ikke ha dem. Er ikke mere komplisert enn det. Jeg for min del liker et ryddig kjønnsorgan Anonymkode: 02d5f...511 disse operasjonene er risikable, b.la risikerer man nedsatt følsomhet. Ser ikke problemet med å slikke noen med lange kjønnslepper? Halvparten av kvinner har lengre indre kjønnslepper enn ytre. Trist at noen har så sterke meninger om et kjønnsorgan. At samfunnet har blitt slik?! Jeg har møtt menn med forskjellig størrelse på ballene, hengeballer, skjev penis, osv. Det bryr meg ikke i det hele tatt, det er jo personen jeg er glad i. Og så lenge penisen gir oss begge glede er alt tipp topp!! nei du, jeg synes ballene dine er litt små jeg, pikken din peker litt for mye til høyre. Uff for et overfladisk samfunn vi har blitt. Anonymkode: 35815...693 2
Ginavn Skrevet 20. februar 2019 #43 Skrevet 20. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er unødvendig å bruke viktige ressurser som høyt utdannede leger og kirurger på unødvendig fjas som kosmetiske operasjoner bare for å likne mer på en barbie. Det går helt klart utover andre enn de som blir opperert når leger, kirurger og annet helsepersonell jobber med plastisk kirurgi ved private klinikker i stedet for livsviktige funksjoner i andre private og offentlige foretak. Synes det å gjøre kosmetiske operajoner sier en hel del om en persons karakter. Anonymkode: 15d55...d01 Så leger/kiruger kan kun forplikte seg til å hjelpe dem som "trenger det"? Skal du sette standarden for hvem som er mest verdig kirugisk hjelp?
Thoughtful Skrevet 20. februar 2019 #44 Skrevet 20. februar 2019 32 minutter siden, Ginavn skrev: Så leger/kiruger kan kun forplikte seg til å hjelpe dem som "trenger det"? Skal du sette standarden for hvem som er mest verdig kirugisk hjelp? Hvor har du det fra? TS suprte hva folk her inne synes om slike operasjoner, jeg mener det er tull og synes folk som gjør det uten en medisinsk årsak er egoistiske, også begrunnet jeg hvorfor. Verre er det ikke. 1
Ginavn Skrevet 20. februar 2019 #45 Skrevet 20. februar 2019 53 minutter siden, Thoughtful skrev: Hvor har du det fra? TS suprte hva folk her inne synes om slike operasjoner, jeg mener det er tull og synes folk som gjør det uten en medisinsk årsak er egoistiske, også begrunnet jeg hvorfor. Verre er det ikke. Er du AB-en jeg siterte?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #46 Skrevet 20. februar 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Ingen bryr seg. Anonymkode: 60305...75e Bitch please, vi slikker garantert mer fitte enn de aller fleste menn. Anonymkode: 52603...88b
Thyra Skrevet 21. februar 2019 #47 Skrevet 21. februar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lest at mange kvinner foretar operasjoner der nede, og det kun for utseendet. Lyder crazy. Hva synes dere. Noen her som har gjort det? Anonymkode: e4f3c...ecc Synes det er trist, egentlig. Men har også hørt mange reagere negativt på utseendet til sexpartners kjønnsorgan. At folk har blitt dumpet og baksnakket. Sex er såpass viktig for de fleste, og det er vondt å bli avvist pga noe sånt. Så jeg forstår at enkelte ønsker å operere seg.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #48 Skrevet 21. februar 2019 8 minutter siden, Thyra skrev: Synes det er trist, egentlig. Men har også hørt mange reagere negativt på utseendet til sexpartners kjønnsorgan. At folk har blitt dumpet og baksnakket. Sex er såpass viktig for de fleste, og det er vondt å bli avvist pga noe sånt. Så jeg forstår at enkelte ønsker å operere seg. Kan begripe at menn foretar sllikt I enkelte tilfeller,men kvinner, nei. Anonymkode: e4f3c...ecc
Thyra Skrevet 21. februar 2019 #49 Skrevet 21. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan begripe at menn foretar sllikt I enkelte tilfeller,men kvinner, nei. Anonymkode: e4f3c...ecc Menn kan jo kun forlenge penis med et par cm i slapp tilstand. Lengden i erigert tilstand blir den samme som før, så vidt jeg har forstått.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #50 Skrevet 21. februar 2019 10 minutter siden, Thyra skrev: Menn kan jo kun forlenge penis med et par cm i slapp tilstand. Lengden i erigert tilstand blir den samme som før, så vidt jeg har forstått. Det er vel ikke bare lengden som er problematisk for utseendet? Anonymkode: e4f3c...ecc
Thyra Skrevet 21. februar 2019 #51 Skrevet 21. februar 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke bare lengden som er problematisk for utseendet? Anonymkode: e4f3c...ecc Selvsagt ikke. Men det er vel stort sett lengden det er snakk om ved penisoperasjon?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #52 Skrevet 21. februar 2019 Kan en lage klitoris lengre? Anonymkode: e4f3c...ecc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå