Gå til innhold

Operasjon i vulva

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sitat

Har lest at mange kvinner foretar operasjoner der nede, og det kun for utseendet. Lyder crazy. Hva synes dere. Noen her som har gjort det? 

Anonymkode: e4f3c...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk må vel få lov til å bestemme over sin egen kropp? Det går jo ikke ut ikke ut over noen andre, akkurat.. 

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Folk må vel få lov til å bestemme over sin egen kropp? Det går jo ikke ut ikke ut over noen andre, akkurat.. 

Jada, bevares. Men syns jo det er litt spekulativt at slikt blomstrer. Blir liksom noe kunstig over en vulva som er trikset med bare p. g. a  utseendet. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jada, bevares. Men syns jo det er litt spekulativt at slikt blomstrer. Blir liksom noe kunstig over en vulva som er trikset med bare p. g. a  utseendet. 

Trender kommer og går, men lave selvbilder består. 

Kirurgi har blitt billigere, og enklere å få tilgang på. Da er det ikke så rart at en del velger å «pynte» på ting de er misfornøyde med.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Oppgitt78 skrev:

Trender kommer og går, men lave selvbilder består. 

Kirurgi har blitt billigere, og enklere å få tilgang på. Da er det ikke så rart at en del velger å «pynte» på ting de er misfornøyde med.

Ja, men visse grenser. Om det der nede funker, trenger en ikke gjore noe, hvis en ikke glaner seg i et speil titt og ofte. Og hva er normalt /pent? 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men visse grenser. Om det der nede funker, trenger en ikke gjore noe, hvis en ikke glaner seg i et speil titt og ofte. Og hva er normalt /pent? 

De fleste har vel en preferanse når det gjelder hva som er pent, og det er vel også grunnen til at enkelte velger å ty til kirurgi for å fikse på noe de er misfornøyde med.. 

Samfunnet utvikler seg i en slik retning at dette vil normaliseres mer og mer, fremover.

Vi er på full fart mot et «designersamfunn», på godt og vondt.

• Liker 1
Skrevet

Synes det er unødvendig å bruke viktige ressurser som høyt utdannede leger og kirurger på unødvendig fjas som kosmetiske operasjoner bare for å likne mer på en barbie. Det går helt klart utover andre enn de som blir opperert når leger, kirurger og annet helsepersonell jobber med plastisk kirurgi ved private klinikker i stedet for livsviktige funksjoner i andre private og offentlige foretak. Synes det å gjøre kosmetiske operajoner sier en hel del om en persons karakter.

Anonymkode: 15d55...d01

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er unødvendig å bruke viktige ressurser som høyt utdannede leger og kirurger på unødvendig fjas som kosmetiske operasjoner bare for å likne mer på en barbie. Det går helt klart utover andre enn de som blir opperert når leger, kirurger og annet helsepersonell jobber med plastisk kirurgi ved private klinikker i stedet for livsviktige funksjoner i andre private og offentlige foretak. Synes det å gjøre kosmetiske operajoner sier en hel del om en persons karakter.

Ja, der traff du pointet! 🙌

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal slikke noen med lange gardiner er jo smaken som baken. Noen liker det , noen liker det ikke. Noen vil ha dem, noen vil ikke ha dem. Er ikke mere komplisert enn det. Jeg for min del liker et ryddig kjønnsorgan :) 

Anonymkode: 02d5f...511

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kos deg med dine 5 cm lange kjønnslepper ;) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

et ryddig kjønnsorgan

:ler:

Anonymkode: 3c39a...3fe

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:ler:

Siden ditt argument er et latterlig fjes , tenker jeg du har et såkalt uryddig kjønnsorgan ?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Siden ditt argument er et latterlig fjes , tenker jeg du har et såkalt uryddig kjønnsorgan ?

Kan jeg spørre om alderen din?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om alderen din?

Kan jeg spørre om din? Der jeg skriver at smaken er unik fra person til person , reagerer du med et latterlig fjes. Fortell meg alderen din, frk hersketeknikk .

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kos deg med dine 5 cm lange kjønnslepper ;) 

Ikke jeg, men andre kanskje. 😁

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går helt klart utover andre enn de som blir opperert når leger, kirurger og annet helsepersonell jobber med plastisk kirurgi ved private klinikker i stedet for livsviktige funksjoner i andre private og offentlige foretak. 

Nå har jo ikke de store helseforetakene vært spes flinke til å skape arbeidsplasser, eller det å ivareta eksisterende arbeidstakere, da.. 

Helseforetakene krymper i størrelse stadig vekk, i effektiviseringens navn. Dette er en mye større trussel for livsviktige funksjoner!

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, der traff du pointet! 🙌

Egentlig, så var det vel heller total skivebom.. 

Stillinger har blitt kuttet innen helse i mange år, og da er det helt naturlig at de det gjelder skaffer seg annet arbeide innen faget. 

Det er ikke en gedigen kirurgflukt over til det private.. Men, det er nesten ikke mulig å få seg en fast jobb i det offentlige, og da blir det jo slik..

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre om din? Der jeg skriver at smaken er unik fra person til person , reagerer du med et latterlig fjes. Fortell meg alderen din, frk hersketeknikk .

Jeg lo av "et ryddig kjønnsorgan". Hva i all verden er det?

Jeg er gammel.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lo av "et ryddig kjønnsorgan". Hva i all verden er det?

Jeg er gammel.

Skal bare rydde litt, snart tilbake. 😇

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal slikke noen med lange gardiner er jo smaken som baken. Noen liker det , noen liker det ikke. Noen vil ha dem, noen vil ikke ha dem. Er ikke mere komplisert enn det. Jeg for min del liker et ryddig kjønnsorgan :) 

En ting er i hvert fall sikkert, jeg hadde aldri operert meg for noen som ikke hadde likt kjønnsorganet mitt, uansett om de liker lange eller korte gardiner.

En operasjon skal være etter eget ønske, ikke andres :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...