Gå til innhold

Har du fikset på ansiktet uten at noen har kommentert det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte ei veninne på kafe her en dag...hadde ikke sett ho på ei stund. Så med en gang at hun hadde tatt botox i leppene...så vi snakket om det siden jeg måtte kommentere det. Hun sier det er helt vanlig blant hennes venner. Vi er rundt 40...jeg veit ikke om noen som har fikset på ansiktet. Eller ? Kunne aldri gjort det sjøl....kun hvis det var av medisinske grunner. Er det vanlig blant dine venner?

Anonymkode: c001a...941

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Botox i leppene? Er vel noe fillergreier i stedet, som restylan .

Men ja, det er helt sykt. Tenk å være så gal å bruke slike ting. Vi lever i en syk verden, alle ser snart like fucka ut i ansiktet av kvinner.

Anonymkode: 326bd...374

• Liker 10
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er vanlig blant de jeg omgås. Men JEG har gjort noe med meg selv, uavhengig hva de andre gjør og ikke gjør.

I fjor opererte jeg tunge øyelokk og fikk dem fjernet. Nå ser jeg mye mer våken ut og har et åpnere blikk. I tillegg tok jeg silikon i brystene.

Er tidlig i 50 årene.

Anonymkode: a89d3...a76

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke, men en kollega hadde fylt i leppene (husker ikke hva det var med). Det var utrolig bra gjort egentlig, jeg hadde ikke sett det hvis hun ikke fortalte det og viste før og etter bilder. Veldig smakfullt gjort. Men faren er jo at man blir litt blind på det etter hvert, og fyller i mer og mer. Jeg tror ikke hun har gjort det siden. 

Anonymkode: 405fe...90b

• Liker 2
Skrevet

Siden ingen i verden tar Botox i leppene så regner jeg med at dette er atter en tråd for å hetse forfengelige mennesker som liker å se freshe ut til tross for aldring.

Misunnelsen bare lyser fra kg for de som ikke har råd til å ta vare på utseende sitt.

Anonymkode: 89ba5...e13

• Liker 16
Skrevet

Jeg kjenner til flere som har fått kosmetiske inngrep gjort, men det kunne virkelig aldri falle meg inn å kommentere det. Enten det er synlig eller ikke. Slik jeg ser det, er utseende aldri noe man kommenterer spesifikt, annet enn f.eks «du gløder!» eller «så lykkelig du ser ut for tiden!» 

Anonymkode: c2244...876

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden ingen i verden tar Botox i leppene så regner jeg med at dette er atter en tråd for å hetse forfengelige mennesker som liker å se freshe ut til tross for aldring.

Misunnelsen bare lyser fra kg for de som ikke har råd til å ta vare på utseende sitt.

Misunnelig for å se rar ut? Man tar ikke vare på utseendet med å sprøyte inn ting så det ser kunstig ut!

Nei du, skal du ta vare på helsen din er det andre ting som gjelder. Kosthold, trening, fysisk aktivitet generelt, ikke: nikotin, koffein og alkohol, tren din mentale helse sosialt, tren hodet ditt med å lese, løse oppgaver så hjernen trimmes, sov godt, stress minst mulig, fjerne materialismen i hodet ditt, utseende fikseringen din.

Listen er lang for en god helse og godt utseendet! Svaret er IKKE botox og andre fillere, samt silikon/implantater. Om du tror dette ser bra ut så har du lurt deg selv å ditt dårlige selvbildet.

• Liker 11
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her....har lite greie på forskjellen mellom botox og restylane....det var ikke poenget mitt. Jeg har god råd....har ingenting med det å gjør. Misunnelig? Nei langt i fra....syns bare det er ei veldig trist utvikling....

Anonymkode: c001a...941

• Liker 6
Gjest Tigress
Skrevet

Og igjen har vi ein svart/kvitt-tråd der alle som er kritiske er misunnelege og ikkje er opptekne av å sjå bra ut, medan dei som er positive er hjernevaska og gir etter for eit sjukt press. 

Hallo, verda er ikkje svart/kvit, ho er grå, i mange nyansar! Det går an å vere oppteken av utsjånaden sin, av å halde seg i form og å sjå flott ut også utan å gjere anna enn å sove godt, trene, bruke solkrem osb, og det går an å ta botox utan å sjå ut som ei stiv dokke, eller å ha dårleg sjølvbilde. Slutt med den jævla svart/kvitt-tenkinga, det er så umodent! 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Misunnelig for å se rar ut? Man tar ikke vare på utseendet med å sprøyte inn ting så det ser kunstig ut!

Nei du, skal du ta vare på helsen din er det andre ting som gjelder. Kosthold, trening, fysisk aktivitet generelt, ikke: nikotin, koffein og alkohol, tren din mentale helse sosialt, tren hodet ditt med å lese, løse oppgaver så hjernen trimmes, sov godt, stress minst mulig, fjerne materialismen i hodet ditt, utseende fikseringen din.

Listen er lang for en god helse og godt utseendet! Svaret er IKKE botox og andre fillere, samt silikon/implantater. Om du tror dette ser bra ut så har du lurt deg selv å ditt dårlige selvbildet.

Bla bla bla.... 

• Liker 1
Skrevet

Snart er hele verden overfylt av ender !!!

Anonymkode: 76e16...431

• Liker 7
Skrevet

Jeg møtte en klassevenninne som jeg ikke har sett på lenge. La merke til at hun har fylt opp leppene sine, men turte ikke å kommentere på det. Skal ikke peke ut hennes komplekser 😋 

Anonymkode: ceb27...9ca

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke sånn at alle med silikon eller leppefyll ser unaturlig stygge ut. Unge folk i tjue årene ser ofte ikke bra ut med leppefyll,  fordi det ser så tydelig falskt ut. Folk i 40 årene ser mer freshe ut med f. eks silikon eller fyll i ansiktet, lepper. Generelt får man en ekkel munnparti som ikke hører sammen med resten av ansiktet hvis man fyller på for mye. Det bør være lov å freshe seg ut uten at det blir for rart, men overdolling fake er nasty. 

Anonymkode: f3cc7...c35

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar botox jevnlig i pannen, ikke en gang ektefellen min legger merke til det 😋 det er min hemmelighet 

Anonymkode: a799c...8f6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

🏻Jeg også🙊

Anonymkode: 4437d...000

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i over ti år tatt botox i kråketær-rynkene, det er ikke et menneske på denne jord som vet om det. Og jeg tenker det er greit at det forblir sånn. Hadde noen spurt meg hadde jeg svart ærlig, men spør de ikke sier jeg heller ikke noe. Det er merkbart for meg, men ikke for folk rundt meg. Og jeg lever fint med det.:-) og synes forøvrig en overdrivelse av fillete og botox ikke er pent, bare så det er sagt.:-)

Anonymkode: 7a819...c1c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 20.2.2019 den 9.02, AnonymBruker skrev:

Feshe? Det ser jo helt jævlig ut med restylane. Botox ser ikke særlig fresht ut når man er 40 og ser helt stram ut i ansiktet, ser fake ut. Jeg synes man ser mye freshere ut når man tør aldre naturlig. Kvinner som tør å vise aldring har mye mer utstråling og selvtillit. 

Jeg har god råd, kunne fylt på restylane herfra til månen. Har en venninne som tjener over millionen, hun har ikke gjort noe med utseendet. Det er ikke misunnelse, i min krets er det litt white trash å drive på slikt. Utrolig harry. 

Anonymkode: 246e4...2ca

• Liker 6
Skrevet
På 20.2.2019 den 8.57, AnonymBruker skrev:

Botox i leppene? Er vel noe fillergreier i stedet, som restylan .

Men ja, det er helt sykt. Tenk å være så gal å bruke slike ting. Vi lever i en syk verden, alle ser snart like fucka ut i ansiktet av kvinner.

Jepp👍🏻 Spot on.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 20.2.2019 den 11.16, Nerine_ skrev:

Bla bla bla.... 

så god du er på å argumentere. Traff hun et sårt punkt? 

Anonymkode: 246e4...2ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 20.2.2019 den 9.10, AnonymBruker skrev:

Er så lei av sånne uvitende mennesker som deg. På de aller fleste ser man ikke at de har tatt sånt engang annet enn at de ser udefinerte freshere ut. Så nei, men ser definitivt ikke tar ut og slike som deg høres ut som om man er misunnelig. 

De du ser er fåtallet som tar for mye. 

Det er som med styrketrening. De fleste blir strammere uten synlige bulemuskler, og ser bare fresh ut, også har du swartsnegger. De fleste blir ikke swartsnegger. Akkurat sånn er det med injeksjoner å. Så slutt å generaliser så jævlig. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...