Blueberry Skrevet 12. april 2005 #1 Skrevet 12. april 2005 Jeg sitter og lager esker av miljøtapet som skal brukes til bordkort i bryllup. Men jeg lurer på om superlim ikke er det beste til å lime tapetbiter sammen med hverandre? Noen som har bedre alternativer?
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #2 Skrevet 12. april 2005 Jeg sitter og lager esker av miljøtapet som skal brukes til bordkort i bryllup. Men jeg lurer på om superlim ikke er det beste til å lime tapetbiter sammen med hverandre? Noen som har bedre alternativer? tapetlim
Blueberry Skrevet 12. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2005 Dobbeltape eller RX lim er supert til dette. RX lim? hva er det? hvor får jeg kjøpt det?
Lissie Skrevet 12. april 2005 #5 Skrevet 12. april 2005 RX lim? hva er det? hvor får jeg kjøpt det? RX lim er lim som er beregnet for foto, kartong og annet papir. De selger det bl.a. på Rema 1000, bokhandler, hobbybutikker, fotobutikker m.fl. Limet er i en grå og rød tube med trekantform. Spissen på tuben er laget slik at den stryker limet utover. Veldig praktisk med minimalt med søl.
Blueberry Skrevet 13. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2005 RX lim er lim som er beregnet for foto, kartong og annet papir. De selger det bl.a. på Rema 1000, bokhandler, hobbybutikker, fotobutikker m.fl. Limet er i en grå og rød tube med trekantform. Spissen på tuben er laget slik at den stryker limet utover. Veldig praktisk med minimalt med søl. Nå skjønner jeg hva du mener. *løp og kjøp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå