AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Skal du kjøpe deg neon klær? Jeg elsker neon farger, så jeg må skaffe meg noen plagg selv om jeg er 30 😄 Anonymkode: af965...053
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 Nei, går i synlighetsklær på jobben. Men da er jeg moteriktig når jeg shopper uten å skifte først? 😄😄 Anonymkode: 97005...cd5 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 Neon klær var vel mest populært for sånn 5 år siden ? Anonymkode: c0602...95a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Neon klær var vel mest populært for sånn 5 år siden ? Anonymkode: c0602...95a Neonfargete klær var mest populært på 90-tallet og litt utpå 2000-tallet, jfr. techno-inspirert stil. Det var også en kortvarig greie på tidlig 80-tall, så dette viser vel bare at gamle trender kommer tilbake igjen. Jeg venter på at millennials skal komme med noe HELT NYTT som ikke har vært gjort før. Anonymkode: 8e28b...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #5 Skrevet 20. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neonfargete klær var mest populært på 90-tallet og litt utpå 2000-tallet, jfr. techno-inspirert stil. Det var også en kortvarig greie på tidlig 80-tall, så dette viser vel bare at gamle trender kommer tilbake igjen. Jeg venter på at millennials skal komme med noe HELT NYTT som ikke har vært gjort før. Anonymkode: 8e28b...2ef Ja, da også, men jeg brukte ihvertfall mye neon klær for ca 5 år siden, mange i mitt nærmiljø gjorde det også. Ikke sett så mange med det nå i det siste. Anonymkode: c0602...95a
SPOCA Skrevet 20. februar 2019 #7 Skrevet 20. februar 2019 Nei, ellers takk. Godt jeg ikke er en moteslave som må følge trendene. 1
Nerine_ Skrevet 20. februar 2019 #8 Skrevet 20. februar 2019 Neon er lite fint, og brukes kun når det er nødvendig i form av refleksvest o.l.
Trish Skrevet 20. februar 2019 #9 Skrevet 20. februar 2019 Er kjempeglad for dette☺ elsker noen og har irritert meg over at det er så vanskelig å finne
Trish Skrevet 20. februar 2019 #10 Skrevet 20. februar 2019 Akkurat nå, 02s skrev: Er kjempeglad for dette☺ elsker noen og har irritert meg over at det er så vanskelig å finne *neon, Herregud
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #11 Skrevet 20. februar 2019 Aldri likt neonfarger. Anonymkode: 05b52...da0
Million Skrevet 20. februar 2019 #12 Skrevet 20. februar 2019 Jeg var med da det var poppis på 80- og 90-tallet, så jeg fikk min dose neonfarger da. Er for gammel for det nå, og ble lei det den gangen. Kommer ikke til å kjøpe meg noe i de fargene igjen, nei. Ikke så mye som en hårstrikk i neon. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #13 Skrevet 20. februar 2019 3 timer siden, Million skrev: Jeg var med da det var poppis på 80- og 90-tallet, så jeg fikk min dose neonfarger da. Er for gammel for det nå, og ble lei det den gangen. Kommer ikke til å kjøpe meg noe i de fargene igjen, nei. Ikke så mye som en hårstrikk i neon. Her og. (Jeg har en (ubekreftet) teori om at det som var aller mest moderne når vi var tenåringer for evig og alltid får et stort "ALDRI MER" i margen, samme hvor mange ganger det kommer tilbake i motebildet. For noen er det slengbukser og platåsko, for andre (f.eks. meg) er det neonfarger og collegegensere med svære bokstaver på.) Anonymkode: 18769...487 1
Honey Dew Skrevet 21. februar 2019 #14 Skrevet 21. februar 2019 På 20.2.2019 den 2.29, AnonymBruker skrev: Neonfargete klær var mest populært på 90-tallet og litt utpå 2000-tallet, jfr. techno-inspirert stil. Det var også en kortvarig greie på tidlig 80-tall, så dette viser vel bare at gamle trender kommer tilbake igjen. Jeg venter på at millennials skal komme med noe HELT NYTT som ikke har vært gjort før. Anonymkode: 8e28b...2ef Det var jammen meg populært på 80-tallet også
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #15 Skrevet 21. februar 2019 neon er det styggeste jeg vet, og uansett hvor moteriktig det har vært, så har jeg aldri begynt å like det, slik man ofte gjør etterhvert med trender man først ikke likte, men vennet seg til. Det er bare ikke mulig å kombinere neon med en kul, klassisk og avslappet stil - neon blir bare krampaktig overstylet uansett hvordan man bruker det. Anonymkode: 5bdb1...f6b
Ludovica- Skrevet 21. februar 2019 #16 Skrevet 21. februar 2019 Syns neongrønt og gult kan se kult ut- på andre. Jeg derimot ser alt annet enn bra ut i knæsje farger.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #17 Skrevet 23. februar 2019 På 20.2.2019 den 21.49, AnonymBruker skrev: Her og. (Jeg har en (ubekreftet) teori om at det som var aller mest moderne når vi var tenåringer for evig og alltid får et stort "ALDRI MER" i margen, samme hvor mange ganger det kommer tilbake i motebildet. For noen er det slengbukser og platåsko, for andre (f.eks. meg) er det neonfarger og collegegensere med svære bokstaver på.) Anonymkode: 18769...487 Jepp. For meg gjelder dette slengbukser, de der tynne halsbåndene i plast i sånn krøllete mønster (chokers som de også kalles. Kom også i armbånd og ringer.. ALDRI I LIVET MER) og juicy joggedress, og sånn fløyel. Spy. De kan bli så moteriktige de bare vil, så ofte de vil, de vil aldri finne sin vei i mitt skap igjen Anonymkode: dc8fc...430
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #18 Skrevet 25. februar 2019 På 20.2.2019 den 6.29, SPOCA skrev: Nei, ellers takk. Godt jeg ikke er en moteslave som må følge trendene. Sukk. Alltid den kommentaren fra folk som skal heve seg over de av oss som faktisk syns mote og trender er gøy. Det betyr ikke at jeg slavisk hiver meg på alle nye trender helt ukritisk, men det er lov å hente inspirasjon fra catwalk og streetstyle uten av alle skal komme med de samme sure kommentarene om hvor teit det er med mote. Jeg har kjøp en neongrønn genser som jeg elsker. Kjekt med litt knallfarger av og til 🙂 Anonymkode: 2d9a7...eec 3
SPOCA Skrevet 25. februar 2019 #19 Skrevet 25. februar 2019 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sukk. Alltid den kommentaren fra folk som skal heve seg over de av oss som faktisk syns mote og trender er gøy. Det betyr ikke at jeg slavisk hiver meg på alle nye trender helt ukritisk, men det er lov å hente inspirasjon fra catwalk og streetstyle uten av alle skal komme med de samme sure kommentarene om hvor teit det er med mote. Jeg har kjøp en neongrønn genser som jeg elsker. Kjekt med litt knallfarger av og til 🙂 Anonymkode: 2d9a7...eec Det var vel heller myntet på at hvis jeg hadde fulgt moten slavisk ville jeg vært nødt til å bruke neon. Og det er jeg glad for at jeg ikke er. Det er du som velger å tolke det som at jeg hever meg over folk, det gjør jeg ikke. Om du vil bruke neon; helt supert. Det var ment litt "småhumoristisk", man trenger ikke være så dønn seriøs hele tiden. Ikke alt er vondt ment. Endret 25. februar 2019 av SPOCA
Gjest Keikolina Skrevet 25. februar 2019 #20 Skrevet 25. februar 2019 Nei takk, vil ikke se ut som noe som fortsatt henger igjen i Ibiza 1999.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå