Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest twiggy
Skrevet

Er denne for fet for blandingshud? Er det sånn mineralolje og sånn som tetter igjenn porene?! Selv bruker jeg Oil Control Lotion fra Dermalogica,men den for jeg tørr hud av. Hva om jeg bruker ss cream bare om natten? Denne høres jo veldig bra ut og ser mange her inne er fornøyd med den og dessuten er den jo under de 5 mest solgte på LF ser jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Skin Smoothing Cream er for normal/tørr hud; til fetere hud burde du heller prøve Active Moist, som er uten fett. Ingen av Dermalogicas produkter inneholder mineraloljer eller stoffer som kan tette porene.

Gjest twiggy
Skrevet

Siden den ikke inneholder noe som tetter porene så kan jeg i prinsippet bruke skin smoothing cream da? Active Moist har jeg ikke prøvd...mellomting mellom Oil Control og Skin Smoothing liksom?!

Gjest Gjesta
Skrevet

Selv om ikke porene tettes, kan nok Skin Smoothing Cream bli i meste laget for deg. Du kan glinse fort; kremen glir ikke inn i huden, og kan faktisk risikere å få kviser selv om porene ikke tettes. Jeg har selv skikkelig tørr hud, og bruker i lange perioder Skin Smoothing Cream...

Active Moist er en fuktbombe, så den vil du garantert like. Mange med normal/blandingshud er fornøyd med den! :)

Gjest twiggy
Skrevet

Okay,tror jeg heller satser på den neste gang da!! :-?

Tusen takk for hjelpen,Lilith!! :wink:

Skrevet

Jeg har kombinasjonshud som er veldig fet og temmelig tørr, jeg synes ikke Active Moist gir nok fuktighet, men har ikke prøvd SSC. Decleor Hydra Floral er min favoritt så langt, den gir masse fuktighet og kjennes ikke fet ut, tetter ikke igjen porene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke helt enig i det de andre skriver at Skin Smooting Cream kan være for fet for deg. Den er absolutt ikke fet. Men siden du ikke har prøvd Active Moist kan kanskje det være første steget, det kan jo være at den gir nok fuktighet til deg.

Jeg har kombinasjonshud/litt uren hud og har brukt Activ Moist i mange år, men etter å ha snakket med en hudpleier byttet jeg til Skin Smooting. Jeg trodde Active Moist var nok til meg, og var redd for å få kviser at Skin Smooting. Men jeg er veldig fornøyd med å ha bytta og har skjønt nå at jeg har gitt huden min for lite fuktighet i mange år. Skin Smooting gir meg glatt, myk og elastisk hud -og ikke antydning til blankhet. (Men jeg bruker også sminke og pudder altså)

Gjest twiggy
Skrevet

Litt forskjellige svar her...Er nok heller ikke sikker på at ss cream blir for fet,men tror jeg tester ut Active moist først for å se om den holder!

Takk for hjelpen alle sammen! :wink:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg bruker active moist om sommeren og skin smoothing cream om vinteren. Syns absolutt ikke den virker fetende, og blir ikke mer blank av den enn av active moist. Har en normal hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...