Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 25 år gammel jente, bor i studentkollektiv med blant annet en 19 år gammel gutt. 

Her om dagen sa jeg ifra om at han måtte vaske alt av kjøkkenutstyr som han selv har brukt, selv - fordi jeg ikke er mora hans.

Etter det så har han blitt utrolig passiv-aggressiv, slenger alle skoene sine oppå mine sko, slenger med dører, har en litt truende væremåte. 

Jeg merker jeg blir litt nervøs av han.

Vi har hatt en ålreit tone all tiden før dette, så jeg skjønner ikke hvorfor dette var noe å skulle ta seg så nær av?

Mulig jeg hørtes frekk ut? 

Hvordan håndterer man det, når noen mest sannsynlig er sint for noe man sa?

Anonymkode: 0d895...e58

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt at du ikke vil rydde etter han, der høres ut som en som er vandt med at andre gjør jobben før han. Synes du bør prøve å flytte om du føler deg nervøs rundt han.

Anonymkode: b34bf...c83

• Liker 2
Skrevet

Ta det opp med ham, og om ikke det funker,  ta det opp med utleier ellernoe sånt - det er ikke grei oppførsel i det hele tatt.

Anonymkode: 8f7a6...d6c

Skrevet

Hadde bedt han om å skjerpe seg. Han er voksen nå, og reagerer som en drittunge fordi han må vaske opp etter seg! Alle må det! Er det «jeg er ikke moren din» kommentaren burde han også tåle. Dvs, du opplever det sånn, og du har rett til å si i fra.

Anonymkode: 80d6f...885

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...