Ild Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Kan du dele en god gjerning du har gjort i det siste? Ta med små og store ting, helt hverdagslige hendelser er hjertelig velkommen de også!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 Hjelp en liten asisk gutt (rundt 2-4år) å finne moren sin inne på Coop. Han kunne ikke norsk, men han forsto ordet "mommy" Så moren og gutten da jeg kom inn på coop, var bare "flaks" at jeg så han ved snopehyllen forsiktig si noe i sitt eget språk. Hyllene var for store for han, men jeg så ei asiatisk dame som så ut som hun lette etter noen så jeg forsikte smilte tok handa og leide han til moren. Da han så moren fikk han en stor klem og begynte å gråte, var et rørende øyeblikk, men veldig glad jeg kunne hjelpe han. Anonymkode: 3aa23...6f2 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 Ja. Ganske ofte vil jeg si. Bor et sted med flere rusmisbrukere. De har hverken mat eller vaskemidler ofte. Jeg bestiller pizza på søndager og går til en av dem eller flere og sier at jeg har fått tilkjørt en stor når jeg skulle hatt medium. Så om de vil ha det til overs? Noen har handlet feil vaskemidler, vil de ha dem? Jeg baker rundstykker og spør om de vil ta en kaffe og noe mat. Jeg vet de gjøre meg små tjenester. Vaske vinduer, som jeg faktisk helt sant og si ikke tør selv i 2.etasje. Ikke vindu til å snu i midten, og de får et par, tre hundrelapper for det. De gjennomskuer meg sikkert, men DE gir meg gode gjerninger med å late som ingenting. Vinn vinn 😄 Vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg ikke kunne hjelpe. Blir litt sånn hjelp til selvhjelp føler jeg. Anonymkode: 99aa0...dbf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå