AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Dette er et utrolig amøbe-spørsmål, men kan man gjemme ledninger osv i en vanlig kommode slik man gjør i en tv-benk? Da må jeg kanskje lage hull bak selv? Har en liten leilighet, og synes de aller fleste tv-benker er for store og tar opp for mye plass. Hilsen førstegangseier Anonymkode: c86b5...042
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 Fest ei plate på veggen og heng fjernsynet opp da sparer du også plass Anonymkode: 32da3...274
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 Jeg er i litt samme situasjon. Jeg har faktisk ikke TV, og er usikker på om jeg i det hele tatt skal skaffe meg et. Men jeg har en router, og en svær stikkontakt (6 uttak) på veggen som jeg gjerne skulle ha skjult. Jeg har sett på Ikea sin bestå, siden det er mulig å ha skuffer og skap på den. Men åpningen bak er ikke til hjelp for kontakten. Tenkte også på en Kallax hylle med 4 åpninger. Den ville ikke blir så høy, mulig å bruke både til oppbevaring og sittebenk om jeg fester ben både på endene og i midten. Har også vurdert Vittsjø. Den er kun 1 meter i bredde, åpen og luftig. Anonymkode: 939cf...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå