AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Kjæresten min flytter snart i leilighet, og skal i den anledning ha en innflytningsfest. Har tenkt litt på hva jeg kan kjøpe i innflytningsgave til han, men er helt tom for ideer. Er ganske ung, så har aldri vært borti konseptet tidligere. Er det noen forslag til hva jeg kan kjøpe? Hva har dere evt kjøpt tidligere? Har vurdert kaffemaskin, karaffel eller vinglass. Anonymkode: fa62c...7c2
blomaden Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 Hva med å fylle opp kjøleskapet med favoritt maten og brusen hans? Kan bli en hyggelig overraskelse det😄 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #5 Skrevet 19. februar 2019 TS: når gir man evt gaven? Under selve innflytningsfesten, dagen han flytter inn eller når som helst? Anonymkode: fa62c...7c2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #6 Skrevet 19. februar 2019 Dobbel tannbørsteholder. Buttplug (men kall det vinstopper). Barbermaskin? Hårtrimmer? Jif-mopp? Kokkekniver. Skotørker. Microbølgeovn. Apple TV. Digg pute. Stor grønnplante. Bra bilde å ha på veggen. Knivholder. Speil, på soverommet. Kul dørmatte. Lysbrytere med fjernkontroll og dimming (clas-300spennfor3) Anonymkode: d98be...a80
sølvdryss Skrevet 19. februar 2019 #7 Skrevet 19. februar 2019 Jeg ville gitt når han flytter inn siden dere er sammen. Feks en grønn plante til å ha stående på gulvet, en flaske prosecco dere kan feire innflyttingen med og noe minner dere har? Noen tips her: https://www.google.no/amp/s/www.fotoknudsen.no/blogg/fotokollage-pa-veggen/amp
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #8 Skrevet 19. februar 2019 Et skikkelig digg pledd dere lan sitte under sammen og se film. Gi gaven første gang du er innom. Anonymkode: fb4a1...dfa
Wonders Skrevet 19. februar 2019 #9 Skrevet 19. februar 2019 https://www.ebay.co.uk/itm/Norwegian-Doorbell-Broken-Plaque-Please-Yell-DING-DONG-/282141296918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå