AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Jeg husker fra jeg var liten at det var en norsk sangkonkurranse med barn/ungdom. Jeg er veldig usikker på når, men slutten av 80 tallet til begynnelsen av 90 tallet. Var ganske så sikkert på nrk. Og jeg mener at programlederen var Arne Bendiksen. Er usikker på om den gikk en gang eller flere. Men jeg har lett, lett og lett litt mer og finner ingenting. Jeg har googlet meg blå, lett igjennom TV arkivet og sett om noen har lagt ut på youtube. Noen som vet hva konkurransen het? Anonymkode: 43c00...91e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker fra jeg var liten at det var en norsk sangkonkurranse med barn/ungdom. Jeg er veldig usikker på når, men slutten av 80 tallet til begynnelsen av 90 tallet. Var ganske så sikkert på nrk. Og jeg mener at programlederen var Arne Bendiksen. Er usikker på om den gikk en gang eller flere. Men jeg har lett, lett og lett litt mer og finner ingenting. Jeg har googlet meg blå, lett igjennom TV arkivet og sett om noen har lagt ut på youtube. Noen som vet hva konkurransen het? Anonymkode: 43c00...91e Ti i skuddet? Anonymkode: 73b15...17b
jukkapalme Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker fra jeg var liten at det var en norsk sangkonkurranse med barn/ungdom. Jeg er veldig usikker på når, men slutten av 80 tallet til begynnelsen av 90 tallet. Var ganske så sikkert på nrk. Og jeg mener at programlederen var Arne Bendiksen. Er usikker på om den gikk en gang eller flere. Men jeg har lett, lett og lett litt mer og finner ingenting. Jeg har googlet meg blå, lett igjennom TV arkivet og sett om noen har lagt ut på youtube. Noen som vet hva konkurransen het? Anonymkode: 43c00...91e Stjerner i sikte? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ti i skuddet? Anonymkode: 73b15...17b Nei, ti i skuddet var en toppliste på radioen som gikk en dag i uka.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 Kan det være Småstjerner, altså barnevarianten av Stjerner i siktet? Der kledde de seg ut som en kjent artist og sang en sang av den artisten. Anonymkode: 61393...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå