Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er der bare jeg her inne som får nesten diarèmage bare av å tenke på å gå opp kirkegulvet og å sitte oppe ved alteret?? :-?

Jeg gruer meg så ufattelig til det :oops: Jeg vet ikke helt hva det er, men kankjse det er oppmerksomheten jeg ikke liker helt.

Da min kjære fridde, så var det noe av det første han sa at han ville ha et kirkebryllup. Og jeg er helt enig i det. Kirke og det å si ja i kirka er så romantisk, og det vil jeg absolutt ikke være foruten når jeg skal si ja til min kjære.

Men..... :roll:

Må jo og få legge til at ellers så er det bare fryd og gammen i planleggingen rundt bryllupet og tanken på alle våre kjære som skal være med oss, og ikke minst det å få bli gift med min aller kjæreste:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gruer meg litt jeg også.... Men mamma skal følge meg opp, og hun er nok enda mer nervøs, så jeg må nok spille tøff...

Men det blir rart å sitte oppe ved alteret også..hadde nok følt meg tryggere om jeg kunne sitte ved siden av min kjære...

Skrevet

Jeg svingruver meg til å gå opp kirkegulvet.. Begynner å svette bare ved tanken..

Forloveren min og jeg la en slagplan. I Limmoen på vei til kirken, skulle vi ta et par styrkedråper.. Men de planene måtte vi forkaste. I slutten av sist uke oppdaget jeg at jeg er gravid, så da gikk ikke det. Er bare å bite tenna sammen og håpe jeg ikke snubbler eller får et hysteriskt fniseanfall..

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

hei lucky!

da er vi 2!!!

jeg har panikkangst og får annfall neste, jeg sliter veldig og tenker mye på det.

helt j*vli

vi skal ha det gjort så fort så mulig! korte sanger og 30 min er max grensa mi!

vi skal ikke ha noe solist og annet dilldall! det klarer jeg ikke.

må på do bare jeg tenker på det!

heldigvis finnes valium! men jeg er redd for det, gansge sterk angst her ja...

Gjest Anonymous
Skrevet

hei!

Jeg gruet meg også veldig til å gå opp kirkegulvet, og å sitte der oppe... men, det gikk heldigvis mye bedre enn forventet! Nesten som man er i sin egen lille verden når alt kommer til alt!

Bare husk å ikke gå for fort! hehe..

Skrevet

de fleste "gruer" seg vel litt til å gå opp kirkegulvet. er vel helt normalt det vil jeg tro. men slapp av og nyt dette, så går det så bra skal dere se.. :)

Gjest gjesta
Skrevet

Ja, jeg gruer meg! Bare jeg ikke rødmer, eller snubler eller begynner å gråte (for jeg blir rørt),,,, :hakeslepp:

Gjest rabiate
Skrevet

Heisan!

Fikk helt vont i magen bare av å tenke på å gå opp kirkegulvet. Å vi har ikke en gang noen bryllupsplaner.....

Lykke til!!

Skrevet

Jeg gleder meg jeg. Kan ikke vente! Skal gå opp alene eller sammen med onkelen min - og jeg gleder meg utrolig mye til å se at mannen står der oppe og venter... Men jeg vet at jeg kommer til å begynne å gråte, jeg blir så lett rørt av ting. Feller tårer bare jeg ser bryllup på TV, jeg. Så mascaraen bør sitte godt :)

Skrevet

Tror ikke du er helt alene!

Skal jeg være ærlig, så gledegruer jeg meg... Det er med litt sånn skrekkblandet fryd. Kjenner suuuuget i magen når jeg tenker på eller snakker om det, slik som nå...det kiler noe veldig!!! Uæææææh!

Også kommer jo følelsene garantert til å ta helt overhånd!!! Sippeguri meg altså! :ler: Men jeg gleder meg så veldig veldig også... Det kommer til å bli en sterk, flott og minneverdig opplevelse tror jeg!!!

Skrevet

Mange som har angst for å gå opp midtgangen skriver etterpå at det ikke var så skummelt likevel - når alt kom til stykket hadde de så mye i hodet at de ikke rakk å tenke over hvor sjenerte de var eller hvor nervøse de var.

Kanskje det finnes ting som kan roe deg ned - hva med å gå opp midtgangen med din kjære? Da er det ikke bare deg de ser på, og dere kan være nervøse sammen?

Eller kanskje bare gjenta inne i hodet at du ser kjempefin ut, og prøve å ikke se folk i benkeradene - fokuser på ham som venter oppe ved alteret, og se på ham.

Jeg vedder på at øynene hans kommer til å lyse når han ser deg, og han vil ikke ta blikket fra deg mens du går mot ham.

Vakkert, romantisk, og en liten verden bare for dere to.

Skrevet

Skal jeg være ærlig, så gledegruer jeg meg... Det er med litt sånn skrekkblandet fryd. Kjenner suuuuget i magen når jeg tenker på eller snakker om det, slik som nå...det kiler noe veldig!!! Uæææææh!

Sånn har jeg det også :ler: Men jeg gleder meg mest av alt. Til dere som gruer dere: det kommer til å gå kjempefint, bare ta noen dype pust før dere går inn :wink:

Skrevet
Tror ikke du er helt alene!

Samme her :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør veldig godt å se at det er mange med meg her :P Tusen takk for det jenter :Nikke:

Vi får tenke på hverandre og tvi tvi!!

Tanken er tenkt ja med noen edle dråper, så kanskje det blir et glass vin i bilen til kirka :ler: (bare det ikke blir å lukte da) og noen ekstra magedrag før døra går opp......

Det rare er at å holde tale under middagen blir bare gøy! Er jeg rar eller :-? :ler:

Skrevet

Det var jeg som skrev innlegget over.

Gjest gjesta
Skrevet

Det rare er at å holde tale under middagen blir bare gøy! Er jeg rar eller :-? :ler:

skal du holde tale? eller flaut når andre gjør det?

Uff.. :ler: det blir litt flaut også! :ler:

Skrevet

skal du holde tale? eller flaut når andre gjør det?

Uff.. :ler: det blir litt flaut også! :ler:

Går litt fort for meg i skrivinga her av og til :oops:

Jeg mente at jeg tenker å holde tale, men det rare er at det gjør meg ikke så mye :klø: , mens derimot å skal gå opp gulvet.... :-?

:ler:

Gjest celine
Skrevet

:o Gruer seg??? Angst??? :o

Hvis det er så ille, hvorfor ikke velge en annen løsning??

Det er vel meningen at man skal ha en super dag og kose seg glugg ihjel - eller tar jeg feil??

Gjest gjesta
Skrevet
:o Gruer seg??? Angst??? :o

Hvis det er så ille, hvorfor ikke velge en annen løsning??

Det er vel meningen at man skal ha en super dag og kose seg glugg ihjel - eller tar jeg feil??

Gleder meg jo mest da ;) Men gruer meg litt, men det gjør ingenting for det glømmer jeg nok fort når dagen er der... Da er alt perfekt :hjerter:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en av tingene jeg gleder meg mest til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...