AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Hei! Jeg er frisør med enkeltmannsforetak. Jeg startet opp for ikke så lenge siden og hadde store planer om å satse på dette, men har funnet ut at jeg vil noe helt annet. Jeg kjøpte produkter for 30 000 kr og ønsker nå å selge dette til noen som faktisk kommer til å bruke det istedenfor at det bare blir stående her og bli gammelt. Vet noen om jeg har lov til å selge dette videre til andre? Syns det er så synd å ha brukt så mye penger som jeg aldri vil få tilbake på noe vis. Anonymkode: 46f04...634
InaM Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Jeg er frisør med enkeltmannsforetak. Jeg startet opp for ikke så lenge siden og hadde store planer om å satse på dette, men har funnet ut at jeg vil noe helt annet. Jeg kjøpte produkter for 30 000 kr og ønsker nå å selge dette til noen som faktisk kommer til å bruke det istedenfor at det bare blir stående her og bli gammelt. Vet noen om jeg har lov til å selge dette videre til andre? Syns det er så synd å ha brukt så mye penger som jeg aldri vil få tilbake på noe vis. Anonymkode: 46f04...634 Legg ut på Finn med kraftig rabatt så kanskje en annen frisør ser seg tjent med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå