Gå til innhold

Vennen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

En kompis kom ut av et forhold for en stund siden. (7-8 måneder). Etter dette har han prøvd seg på meg. Jeg har vært skeptisk og skjøvet han unna, men samtidig gitt litt tilbake noen få ganger, i form av kyssing og litt kos. Denne greien vår har pågått over mange måneder nå. Han sier at han er glad i meg, vi kan snakke om alt, og han har også spøkt om at vi bør gifte oss. Han følger meg alltid hjem når jeg har vært hos han, han har til og med lagd middag til meg. Tar egentlig alt han sier med en klype salt. Jeg vet at han liker meg, men har en magefølelse på at han ikke er over eksen. Derfor er jeg ikke så veldig på, og holder meg litt unna, for å beskytte meg selv. Han er den som oftest (nesten bestandig) tar initiativ til å være sammen. Så jeg vet ikke om han bruker meg for bekreftelse, fordi han har et såret ego, eller fordi han faktisk liker meg. En dag vi skulle si hade kysset han meg i panna. Men jeg har tidligere sagt til han at jeg ikke vil at vennskapet skal bli ødelagt.. kun for å beskytte meg selv. For egentlig liker jeg han jo... men vi bare fortsetter med dette. 😛 Vet det beste er å snakke sammen, men vil ikke pushe han. 

Anonymkode: 86214...8ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har jo gått litt over "bare" venne grensa allerede. Jeg kysser og koser ikke med mine venner..

Skrevet
58 minutter siden, Ardenus skrev:

Dere har jo gått litt over "bare" venne grensa allerede. Jeg kysser og koser ikke med mine venner..

Ja, er klar over at vi har det ;) Har ikke skjedd noe mer enn det, og det skjer ikke fra min side med mindre jeg vet at den andre parten er seriøs. Men det er vanskelig å vite hva jeg skal tro om min kompis. 😛 

Anonymkode: 86214...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...